Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Refresh voor trouwe klanten?

Reputatie 1
  • TMH
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hi Forum,
Ik zoek eigenlijk een optie om mijn huidige abo bij KPN een refresh te geven. Ik ben tevreden over het aanbod maar de spullen die ik reeds jaren heb raken redelijk op.:
- liefst nieuwe modem
- graag nieuwe afstandsbediening
- graag de laatste tv ontvanger

enig idee hoe dit aan te pakken? switchen naar een nieuw pakket (heb alles in 1 standaard met spotify premium) betekend 6 euro per maand meer betalen....
Dank voor de tips! T
icon

Beste antwoord door Raymond. 14 juli 2018, 20:55

joss1965 schreef:

@TMH, via deze link https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1 kun je checken of je apparatuur vervangen kan worden door nieuwere apparaten. Bij oude tv ontvangers (Motorola) gaat dat automatisch. Je modem moet wel van tamelijk oude makelij zijn om zonder meer vervangen te worden.
Normaal gesproken kun je als KPN abonnee eenvoudig een nieuwe afstandsbediening krijgen, maar aangezien daar de laatste tijd misbruik van is gemaakt, is de voorraad nu even uitgeput. Via dit forum kan een webcaremedewerker van KPN dat waarschijnlijk wel voor je regelen.

Goedenavond @TMH, welkom op het forum!
Bij het omzetten naar een nieuw abonnement krijg je geen nieuwe apparatuur.
Zeker als je gratis Spotify hebt zou ik je hier dan ook tegen adviseren.
Zoals @RobinFlikkema zegt kunnen mijn forum collega's, de moderators, je een nieuwe afstandsbediening sturen als je je postcode, huisnummer en klantnummer invult in je profiel.

Voor het modem en tv-ontvangers zal, als het niet lukt met de tool die @joss1965 linkt, toch echt iets stuk moeten zijn voordat het vervangen kan worden. Als je eerder genoemde gegevens ingevuld hebt kan een van de moderators ook dit met je bespreken en nakijken 😉

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +10
@TMH, via deze link https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1 kun je checken of je apparatuur vervangen kan worden door nieuwere apparaten. Bij oude tv ontvangers (Motorola) gaat dat automatisch. Je modem moet wel van tamelijk oude makelij zijn om zonder meer vervangen te worden.
Normaal gesproken kun je als KPN abonnee eenvoudig een nieuwe afstandsbediening krijgen, maar aangezien daar de laatste tijd misbruik van is gemaakt, is de voorraad nu even uitgeput. Via dit forum kan een webcaremedewerker van KPN dat waarschijnlijk wel voor je regelen.
Reputatie 1
Dank @joss1965, de tv ontvanger kan ik ruilen. Probleem blijft wel de afstandsbediening lees ik - hoop op response vanuit KPN!
Grt T
Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Wat is er precies met de afstandbediening?

Verder, mocht je je postcode + huisnr / klantnummer nog niet in je profiel hebben staan zou je dat willen zodat een afstandsbediening eventueel opgestuurt kan worden?

Robin
Reputatie 5
Badge +7
joss1965 schreef:

Goedenavond @TMH, welkom op het forum!
Bij het omzetten naar een nieuw abonnement krijg je geen nieuwe apparatuur.
Zeker als je gratis Spotify hebt zou ik je hier dan ook tegen adviseren.
Zoals @RobinFlikkema zegt kunnen mijn forum collega's, de moderators, je een nieuwe afstandsbediening sturen als je je postcode, huisnummer en klantnummer invult in je profiel.

Voor het modem en tv-ontvangers zal, als het niet lukt met de tool die @joss1965 linkt, toch echt iets stuk moeten zijn voordat het vervangen kan worden. Als je eerder genoemde gegevens ingevuld hebt kan een van de moderators ook dit met je bespreken en nakijken 😉
Reputatie 1
Nieuwe tv ontvanger in gebruik en zojuist gegevens toegevoegd aan profiel. Dank voor de hulp - nu afwachten of die vervanging van de afstandsbediening gaat lukken.

Groet T
Reputatie 7
Badge +8
Welkom op het forum TMH 🙂 Leuk dat je gebruik maakt van onze community voor informatie en hulp. De afstandsbediening is onderweg 🙂 Nog een vraagje: heb je een Netflix account?
Reputatie 7
Badge +8
Hey TMH, je hebt nog niet gereageerd op mijn post. Het is vast aan je aandacht ontsnapt. Ik hoor graag of je de afstandsbediening al in huis hebt en of je een Netflix account hebt. In afwachting van je bericht verblijf ik 😉
Reputatie 7
Badge +8
TMH, helaas geen bericht meer van je gehad! Ik neem aan dat je vraag beantwoord is immers: geen bericht, goed bericht 😉 Mocht je toch nog hulp nodig hebben, shoot!

Reageer