Beantwoord

Regelmatig opnames niet terug te kijken, foutcode STB-zap-03 op MTV Live en MTV 80s

  • 15 September 2021
  • 37 reacties
  • 412 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Welkom op het forum, @Fedor Janssen. Deze foutcode geeft aan dat de tv ontvanger de verbinding met het tv netwerk even kwijt is. Het zou  kunnen dat het herstarten van de Experia Box niet helemaal goed is gegaan. Wat je kunt doen is deze nog eens herstarten. Laat hem dan even een 30 seconden stroomloos. Verder relevant om te weten: zit de tv ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experia Box, of zit er iets tussen (zoals een switch of draadloze verbindingsset)?

Hier dezelfde problemen regelmatig .

Ik kan alle opnames van alle zenders zonder problemen bekijken behalve MTV 80’s [111].

Van dit kanaal zijn regelmatig opnames niet af te spelen en moet je ze gewoon wissen

Tevens wanneer je een opname half gekeken heb en b.v. de volgende dag af wil kijken , dito probleem , niet meer af te spelen.

En of dit dan aan modem of box ligt is nog maar de vraag , resetten help bij mij niet.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 September 2021, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jc-1954, welkom. 

Wat vervelend dat jij de opnames van MTV 80's niet kan bekijken. Heb je dit echt enkel op deze zender? 

Hallo Hanna ,

Inderdaad alléén maar MTV 80’s.

Bij mijn weten kon ik eerst ook tijdens het programma ook vanaf het begin terugkijken , kan nu ook niet meer.

Modem en ITV-box herstarten helpen ook niet.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jc-1954, wat raar. 

Heb jij toevallig meerdere TV-ontvangers in huis? Zo ja, speelt dit probleem op beide TV-ontvangers? Ik zou je willen vragen om de TV-ontvanger ook een volledige software reset te geven als je dit nog niet gedaan hebt. 

Hoi Hanna ,

Nee , 1 TV en 1 TV-ontvanger , alles isbekabeld aangesloten en nieuwe Soft-ware is ook al geladen.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jc-1954

Bedankt voor de informatie! Ik ga hier voor je mee aan de slag en kom hier volgende week op terug.

:thumbsup: Ik hoor het wel , :wave: ​​​​.

Up-date MTV 80’s storing.

Alles wat ik opneem , en dat is bijna alles , kan ik weer afspelen/bekijken , ook opnames van weken/maanden geleden die b.v. ook al ½ bekeken waren. 

Bij de zender MTV 80’s wordt het probleem alleen maar gekker , deze zijn op dit moment helemaal niet meer te bekijken.

Wel vreemd dat ik de storing ,,server niet gevonden’’ krijg en NIET bij alle andere zenders , tevens vraag mij af of ik de enige ben die deze zender opneem en deze storing heb !

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb deze storing bij MTV-live. Op alle ontvangers in huis. En ook als ik op de dag zelf al even heb gecontroleerd of de opname gelukt is. Alle andere opnames. hoe oud ook doen het gewoon.

D.Prins

Spijtig dat je deze storing ook heb , ik was even bang da ik de enigste was met deze storing.

Maar hopen dat het opgelost gaat worden.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @D.Prins en @jc-1954

Zouden jullie voor mij eens ITV Online willen testen, lukt het terug kijken/opnames afspelen daar wel? 

Hoi Hanna ,

Alle opnames van MTV 80s en tevens de films Mine en Hotel Mumbai [gisterenavond] geeft in ITV Online aan dat ze alleen te bekijken zijn met de TV-Ontvanger.

Nu 22-9-’21 , 16u45 kan ik via de TV-ontvanger nu wel alles afspelen om de opnames te bekijken.

Reputatie 7
Badge +13

Hi @jc-1954

Begrijp ik goed dat de storing opgelost lijkt?

Voor nu , 23-9-’21 13u15 , nog wel @Hanna_ behalve het on-line opnames bekijken dan , maar daar kijk ik zelden naar.

We gaan het weer afwachten , thanks .

Bingo @Hanna , 24 Sept. 20u45 wederom weer geen opnames kunnen kijken van MTV 80’s. met dezelfde foutcode.

Vanaf 21 Sept. TOT 23 Sept 7 opnames niet meer terug te zien , 1 opname van 23 Sept. is wel te zien.

 

Voorheen via de kabel in de 35 jaar ook een aantal storingen gehad maar die kan ik op één hand tellen maar nu voor + € 75,00 komt het veel te veel voor.

Als we nu eens afspreken dat de KPN bij iedere storing € 100,00 /dag vergoeding geeft ter compensatie , zou een goed begin zijn , geld verzoet de irritatie :wink:.

Reputatie 3
Badge +1

Het ligt denk ik aan MTV. Ik heb om te testen ook een programma van MTV 80's opgenomen. en die kan ik ook niet terugkijken.

Ik ben dus blijkbaar hierin niet een uitzondering @D.Prins , thanks .

 

Op 24 Sept. 09u00 alle opnames maar gewist van MTV 80’s , alleen maar de foutmelding te zien op het scherm.

En helaas blijven de storingen elkaar maar opvolgen , ook ondanks dat je alles al een keertje gereset heb.

De opnames van MTV 80’s en MTV Life bijvoorbeeld kunnen na een paar dagen niet meer gekeken worden wegens een storing in het ,,netwerk’’ .

Opnames kunnen soms niet gewist wegens een storing in het ,,netwerk’’.

Soms kunnen de opnames helemaal niet geladen worden wegens . . . . u raadt het al , een storing in het ,,netwerk’’ !

Er is enige tijd geleden een Up-Date geweest voor het ITV menu maar als je al de storingen bekijkt is het eerder een Af-Date met al die storingen iedere keer , heel jammer maar wel zeerrrrrrr frustrerend.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jc-1954, Balen! 

Ik ga nogmaals voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 1

Hier ook sinds de laatste update is het een tranendal met de opnames,serieopnames bakt er niks van,waarom wat verknooien als het goed werkt?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ghullemah

Dank voor je reactie. Gaat het bij jou ook specifiek om de Zenders MTV live en MTV 80s? Of heb jij problemen met opnemen in het algemeen. In dat geval raad ik je aan om een eigen topic te starten zodat we jou ook goed kunnen helpen. 

Hier ook sinds de laatste update is het een tranendal met de opnames ,serieopnames bakt er niks van, waarom wat verknoeien als het goed werkt?

Een heel goede vraag , voor de Up-Date moest ik heel af en toe de stroom van de box afhalen omdat hij dan sneller werkte maar zelden een storing maar nu zakt soms je broek op je enkels.

Als je dan ,,denkt’’ dat het goed is omdat het even goed werkt dient zich de volgende storing weer aan.

Inderdaad heel jammer om iets wat goed werkt te veranderen omdat het er gelikte uit ziet , dan maar minder gelikt denk ik dan maar.

Het is wel erg stil aan de overkant :disappointed:!

Constateringen ;

Wanneer je vandaag een programma van MTV 80’s opneemt kan je deze morgen nog wel bekijken maar overmorgen kan ,,ineens’’ de server niet gevonden worden :scream: , heel apart.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jc-1954

Sorry dat ik al een poosje niks meer van mij heb laten horen! Ik heb helaas nog niet echt een update die ik met jullie kan delen. :disappointed_relieved:

En . . . . . het blijft stil aan de overkant ivm met de MTV 80’s storing !

Vraag ;

Waarom moet ik zoveel geld betalen voor een systeem wat bijna altijd wel een storing of tekortkoming heeft ?

Het wordt en blijft steeds stiller aan de overkant !

Hoelang moeten ik/we nog genieten van dit beeld wanneer je  een opname van MTV 80’s wilt bekijken ?

En een probleem met het netwerk , ik geloof er geen bal van , of iemand moet het uit kunnen leggen waardoor dit probleem wordt veroorzaakt.