Beantwoord

Regelmatig zwart beeld tv

  • 19 July 2021
  • 12 reacties
  • 76 keer bekeken

Reputatie 2

Kpn box 12 , beeld regelmatig op zwart, geluid blijft doorgaan, hdmi goed , beeldinstellingen goed , helpdesk gebeld, slap verhaal over harde reset , link opgestuurd gekregen om te resetten , link werkt niet, melding “ even geduld” ….een dag ? wat een drama dit KPN abonnement !  …..50x resets gedaan , van alles geprobeerd, denk dat het aan die KPN box 12 ligt die de snelheid niet aankan ? Gaat soms een paar dagen goed en begint de ellende weer. Heb nog tot februari een abonnement, maar dit is niet te doen ! 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 July 2021, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Dat is natuurlijk heel vreemd want het hoort gewoon goed te werken. Gebruikt u dit soort dingen? 

 

Reputatie 2

Nee, alleen KPN boosters , ook via ethernet hetzelfde probleem…..nu zonder ethernet met de booster er naast, 120 MB snelheid....

Badge +19

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op  de box 12?

Reputatie 2

Arris, zowel bekabeld als met wi fi met boosters…..

Badge +19

Toch wel bijzonder dit. Heeft u zoiets?

 

Reputatie 2

Nee ! ik heb geen switches of ander spul dan KPN :) 2 extra wi fi boosters , de Arris tv box en de KPN12 in de meterkast, verbonden met ethernet of losgekoppeld van ethernet op de wi fi. Beide opties maakt niet uit, ik ga de hdmi kabels maar eens vervangen, kabels zijn nieuw spul speciaal voor snel internet trouwens…...maar weer wat geld aan uit geven om het zeker te weten…..bedankt zo ver

Reputatie 7
Badge +7

@Bassie55 Van welk type zijn de huidige hdmi-kabels?  HDMI 1.4, HDMI 2.0 of HDMI 2.1?

Reputatie 2

Ik ga vandaag kijken , dank je, welke moet ik hebben ?

Reputatie 7
Badge +7

Ik ga vandaag kijken , dank je, welke moet ik hebben ?

@Bassie55 Ik had een paar maanden geleden het volgende probleem: regelmatig voor een paar seconden zwart beeld en geen geluid. Een moderator vroeg toen naar welke hdmi-kabel ik ertussen had zitten. Ik dacht dat ik al had uitgesloten dat daar het probleem zou zitten. Maar toen ik een nieuwe kabel van type HDMI 2.1 had aangesloten, was het probleem weg.

Ik weet natuurlijk niet zeker of hier het probleem zit bij jou, maar het is het proberen waard.

Reputatie 2

ps op mijn kabels staat 4K , speciaal aangeschaft bij de nieuwe HDR/4K tv :) ...heb er nu een oude high speed er op gezet, nergens iets over 2.1. of iets dergelijks op de kabel te vinden, wel andere beschrijvingen….ga het even afwachten wat er gebeurt, dank je

Hoi @Bassie55 .  Ik lees graag of dit de oplossing was. Zo niet, wil ik dat ook graag weten.

Reputatie 2

hoi Erwin, ik ga het een paar dagen proberen met een oude HDMI kabel, instellingen beeld UHD, 50HZ, en HDR Automatisch…..we gaan het zien :)( Ik koop voorlopig nog geen nieuwe HDMI kabel, p.s. allemaal meuk op Amazon en bij de Action :) staat 4K op en HDR maar geloof er niets van…..beter dat KPN ze bij de Arris box levert als service , maar dan doen ze niet :)