Vraag

Regionale omroepen in iTV app

  • 7 March 2019
  • 43 reacties
  • 952 keer bekeken

Reputatie 3
Sinds enkele weken heb ik als inwoner van Gelderland geen Omroep Gelderland meer in de app, maar ineens wel Omroep Fryslan. Kan iemand mij dat uitleggen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

43 reacties

Wat het kijken van je regionale zender via een device betreft: installeer gewoon de app van die omroep. Dan jaag je kpn ook niet op extra en onnodige kosten voor de doorgifte via hun app.
Ze hebben ook allemaal Live Streams van radio en tv en terugkijken programma's via de websites.
L1 Limburg.
NH.
Omroep Brabant.
Omroep Flevoland.
Omroep Gelderland.
RTV Utrecht.
Omroep Zeeland.
Omrop Fryslân.
RTV Drenthe.
RTV Noord. (Groningen)
RTV Oost. (Overijssel)
RTV Rijnmond. (Zuid-holland)
Omroep West. (Zuid-holland)
Die kosten worden wel weer op ons klanten terug gehaald, dit terzijde ik kan het ook niet meer terugvinden maar ik had de vraag over de ontbrekende TV Gelderland gevraagd dus nu toch in de gids van de app.
Reputatie 7
Wat het kijken van je regionale zender via een device betreft: installeer gewoon de app van die omroep.
Daar kan ik mij niet echt in vinden. Persoonlijk zou ik er juist naar willen streven dat er geen verschil is tussen kijken via een TV ontvanger en via de iTV app.

Wat het kijken van je regionale zender via een device betreft: installeer gewoon de app van die omroep.Daar kan ik mij niet echt in vinden. Persoonlijk zou ik er juist naar willen streven dat er geen verschil is tussen kijken via een TV ontvanger en via de iTV app.

Dat verschil kan vervallen, dan zullen we daar ook € 5,00 per mobiele toestel voor moeten gaan afdragen zoals voor elke extra TV ontvanger daar wil ik dan wel bij opmerken dat dan elk kanaal op elk device beschikbaar moet komen. Dus het volledige aanbod.
Reputatie 7
Badge +22
Ah, top! Bedankt voor je bericht! En er staat feitelijk: zet je radio en tv aan, niet 'zet je iPhone aan 😉. Maar ik snap je punt en ik ga intern doorgeven dat de wens er ligt!
@Marcia_ TV Gelderland is er weer af! Zie hier:


Vreemd dat ie verwijderd is. 🤔
Reputatie 7
TV Gelderland is hier gewoon nog aanwezig.

Reputatie 7
Badge +22
TV Gelderland is hier gewoon nog aanwezig.


Bij mij staat ie er ook weer bij, maar TV 538 is er niet, en de zenders die gisteren erbij zijn gekomen werken nog steeds niet in de tv app.
TV 538 staat hier wel in de gids van ITV online. Net na de regionale zenders, Dennis. 😉
Reputatie 7
Badge +22
TV 538 staat hier wel in de gids van ITV online. Net na de regionale zenders, Dennis. ;)
Inmiddels nu weer wel, maar werkt nog steeds niet:



Denk dat ze er nog mee bezig zijn, denk dat we gewoon even moeten afwachten! 😉 Verder merk ik als ik dit in beeld krijg moet ik de app helemaal afsluiten. Op de browser van de pc staat er dan rechtsboven een “X”, maar dat mis ik in de app. Want die is niet te zien zoals je het zelf ook kunt zien. 😁😉
Reputatie 7
Badge +30
Haha ik wacht inderdaad nog even voordat ik dingen ga melden. Volgens mij zijn ze er nog steeds mee bezig. Omroep Gelderland is in ieder geval weer zichtbaar, daar ging het in eerste instantie om 🙂
@Marcia_ En wederom ONTBREEKT omroep Gelderland in de Gids van KPN online.
(website versie; Gelders abonnement gebruikt om te checken)

En @Dennis Schreve meldt dit ook al w.b. de app in ander topic (wat gaat over Brava, maar dat terzijde).
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/stingray-brava-terug-bij-kpn-470812/index2.html#post745635
Reputatie 7
@Marcia_ En wederom ONTBREEKT omroep Gelderland in de Gids van KPN online.
(website versie; Gelders abonnement gebruikt om te checken)

In Utrecht is TV Gelderland wel zichtbaar.

Da's wel raar. Zouden ze bij KPN wel weten hoe Nederland is ingedeeld?
Reputatie 7
Badge +22
Da's wel raar. Zouden ze bij KPN wel weten hoe Nederland is ingedeeld?
Ik heb het gevoel dat alles mis gaat. Op me iMac (Safari) werkt alleen NPO 1, 2 en 3. De commerciële zenders werken er niet op. Ik gebruik nu Google Chrome, en daar werkt wel alle zenders. Dus er is weer een Safari-probleem.
Reputatie 7
Badge +30
Ik lees in andere topics ook problemen! Ik verwacht eerlijk gezegd dat het te maken heeft met de zenderwijzigingen. We houden het even in de gaten en als de zenders wegblijven, dan gaan we er achteraan!
Da's wel raar. Zouden ze bij KPN wel weten hoe Nederland is ingedeeld?
Dat Utrecht TV Gelderland mag zien is niet zo vreemd daar delen we de langste provincie grens mee.
Of bedoel je iets anders? Zoals elders geschreven bij ons Terneuzen radio via de ontvanger te beluisteren en lokale omroep van Cuijk dat dat soort vreemde zaken.

In dat gevsl heb je gelijk en lijkt het een rommeltje.
Reputatie 7
Badge +22
Ik lees in andere topics ook problemen! Ik verwacht eerlijk gezegd dat het te maken heeft met de zenderwijzigingen. We houden het even in de gaten en als de zenders wegblijven, dan gaan we er achteraan!
Hoop dan wel dat het niet te lang duurt. Want zo gaat het natuurlijk ook niet. 😉
@Galdor68
TV Gelderland is in Gelderland niet in de Gids van de app/website te zien. Vandaar de 'vraag' over de indeling van Nederland.


Da's wel raar. Zouden ze bij KPN wel weten hoe Nederland is ingedeeld?Dat Utrecht TV Gelderland mag zien is niet zo vreemd daar delen we de langste provincie grens mee.
Of bedoel je iets anders? Zoals elders geschreven bij ons Terneuzen radio via de ontvanger te beluisteren en lokale omroep van Cuijk dat dat soort vreemde zaken.

In dat gevsl heb je gelijk en lijkt het een rommeltje.