Beantwoord

regionale radiozender toevoegen

  • 16 August 2019
  • 6 reacties
  • 197 keer bekeken

Is het mogelijk om de regionale radiozender EVA (1318) toe te voegen aan onze radiozenders in Baarn?
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 August 2019, 11:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Krogt069, Welkom op het forum. Regionale zenders van de aangrenzende provincies zou je moeten zien. EVA is een lokale radiozender die je alleen ontvangt in bepaalde postcode gebieden. Baarn ligt in de buurt van Amersfoort, ik verwacht dat je net buiten de boot valt. Hoe het zit met jouw postcodegebied en de lokale zenders wil ik voor de zekerheid controleren. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Krogt069 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Zzoals gevraagd heb ik de gegevens ingevuld in het profiel.
Reputatie 7
Badge +19
@Krogt069/@Con69, Op beide profielen zie ik geen gegevens terug, deze moeten wel worden opgeslagen voordat ik ze kan zien. Wil je er nog eens naar kijken?
Ik heb nogmaals het forum profiel aangepast
Postcode is 3742xs in Baarn
Reputatie 7
Badge +19
Nu gaat het goed @Con69, EVA tv kun je niet ontvangen. De volgende lokale radio/tv zenders kun je wel ontvangen op jouw postcode.

Omroep:Omroep Spakenburg
Naam + kanaalnummer Radio: LOSRadio (1034)
Naam + kanaalnummer TV: LOSTV (1334)
Omroep: Stichting RTV Baarn
Naam + kanaalnummer Radio: BaarnFM (1004)
Naam + kanaalnummer TV: RTV Baarn (1304)

Niet het meest wenselijk, maar je kunt de zender wel luisteren via hun website via tablet/laptop/pc.

Reageer