Vraag

Replay breekt plots af.

• 28 januari 2018
  • 9 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik ervaar problemen bij replay. Dit breekt op een bepaald af en gaat de programmering verder in realtime. Meer mensen net dit probleem of oplossingen?

9 reacties

Ja, wij hebben dit ook sinds een paar dagen.
Reputatie 7
Maar KPN heeft helemaal geen Replay, Ziggo heeft Replay.
Bedoelen jullie soms terugkijken vanuit de gids?
Maar KPN heeft helemaal geen Replay, Ziggo heeft Replay.
Bedoelen jullie soms terugkijken vanuit de gids?

Ben heel recent overgestapt. Maar ik bedoel: programma is begonnen. Met een druk op de groene knop begint het vanaf het begin. Dan plots breekt dit 'terugkijken' af en gaat de programmering door in realtime. Hoop dat je nu kan reageren met een werkende oplossing.
Ook vanuit de gids kijken geeft dit probleem.
Reputatie 7
Oké, helder.
Zelf hebben wij die ervaring niet, het kijken van het begin en vanuit de gids terugkijken werkt bij ons eigenlijk altijd probleemloos.
Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Ik hoop dat er snel iemand van het KPN Webcare team zal reageren om hier zijn/haar licht over te laten schijnen.
Wij hebben zojuist de ontvanger opnieuw opgestart. Nu werkt alles weer normaal.
Wij hebben zojuist de ontvanger opnieuw opgestart. Nu werkt alles weer normaal. ik heb de tv-ontvanger ge-reset na contact met de chat. Nog niet geprobeerd. Zie link:
https://www.kpn.com/faq/16848?campaignid=em:s=klantenservice:c=serviceafterservice:co=tvontvanger:t=textlink:d=20180128:f1=link0:f2=keuzefaq16848&kk=ja&rsd=ja
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sjohnja,

De reset van je iTV ontvanger is wel een handige stap. Dit lost de meeste problemen meteen op. Als het probleem nog blijft spelen, dan hoor ik graag van je.

Wanneer je gebruik maakt van 'Begin Gemist' via de gids, dan zou je het gehele programma moeten kunnen bekijken. Nadat het programma is afgelopen (ongeveer 15 minuten daarna), schakelt de ontvanger automatisch weer terug naar 'Live televisie'. Dit is normaal. Ik meld dit nog even voor de zekerheid ;-)

Ik ben benieuwd hoe dit bij je zit.
Reputatie 7
Badge +16
Ziggo noemt het Replay, KPN, die deze service al veel langer aanbood, noemt het Begin Gemist. Ik ervaar overigens niet deze storing terwijl ik er heel veel gebruik van maak. Wat me wel opvalt is dat bij lopende programma's de < en > voor resp. 30 sec. achter- of vooruit springen, zo ook het springen van ingegeven minuten (bijvoorbeeld 0 0 1 0 >> om 10 minuten vooruit te springen), niet lekker werkt. Bij een programma dat is afgelopen weren deze functies wel goed

Reageer