Beantwoord

Resetten audio instellingen afstandsbediening

  • 2 December 2020
  • 8 reacties
  • 589 keer bekeken

Badge

Ik had met de nieuwe KPN iTV afstandsbediening mijn Onkyo versterker ingesteld voor het geluid en dit werkte prima, maar nu is de versterker kapot gegaan en krijg ik het niet voor elkaar om de afstandsbediening in te stellen dat hij het TV geluid weer bediend.

Kan iemand mij de juiste richting wijzen dat ik de afstandsbediening compleet kan resetten?

Bij voorbaat dank! (:

icon

Beste antwoord door PeterG 8 December 2020, 23:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt, @Sander VM. Kun je mij vertellen welke afstandsbediening je hebt? 

 

 

Badge

Dag @Lisa,

 

Ik heb afstandsbediening 1, huidige generatie. (:

Reputatie 7
Badge +17

Oké! Probeer de afstandsbediening eens opnieuw in te stellen. Ben benieuwd of dit iets opleverd. Hoe bedien je het geluid van de tv op dit moment? Met de afstandsbediening van de tv zelf? 

Badge

Als ik de afstandsbediening opnieuw instel voor de TV dan werkt deze als je aan het instellen bent, maar zodra je op OK drukt werken de functies zoals input wijzigen en de tv aan/uit wel maar het geluid staat dan nog steeds op de Onkyo ingesteld..

Heb tot nu toe nog geen manier gevonden om de AB een master-reset te geven zeg maar.

 

Reputatie 7
Badge +17

Je hebt de versterker niet meer aangesloten neem ik aan? 
Kan het zijn dat je in de instellingen van het tv zelf (eigen Afstandsbediening) de versterker nog hebt geselecteerd ipv de eigen ingebouwde speakers? 

@PeterG Ik kan het zo niet vinden. Weet jij of deze afstandsbediening te resetten valt?  

Weet jij of deze afstandsbediening te resetten valt?  

Ja hoor, @Lisa .

HIER heeft je collega Nadia uitgelegd hoe de Bluetooth afst.bed. gereset kan worden.

Badge

@PeterG Dit was de truc! Hartstikke bedankt! @Lisa Ook! (:

Reputatie 7
Badge +17

Achteraf heb ik dit geweten, maar ik kon het zo gauw niet bedenken. Erg bedankt @PeterG!
Goed om te horen dat het heeft geholpen. Mocht je in de toekomst nog eens achter je oor krabben omdat je er niet uit komt, dan zien we je graag hier terug:hugging: