Beantwoord

Resume

• 12 juni 2014
  • 10 reacties
  • 1651 keer bekeken

Als ik televisie kijk en de opname stop komt het vaak voor dat ik niet meer kan hervatten. Hij begint dan gewoon weer opniew. Er vervelend als je halverwege een film een dag later weer verder wilt kijken. Meer die dit hebben? Geen ramp ofzo, maar toch. Was ff benieuwd.

icon

Beste antwoord door _Raul_ 12 juni 2014, 09:33

Hallo techy1986,

Welkom op ons forum! Dit is een bekend probleem waar nog geen definitieve oplossing voor bekend is. Wat bij sommige klanten wel werkt is om de tv-ontvanger een harde reset te geven. Dit kun je doen met behulp van deze instructie. Zou je me later kunnen vertellen of dat voor jou ook werkt?

Met vriendelijke groet,

Raul.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo techy1986,

Welkom op ons forum! Dit is een bekend probleem waar nog geen definitieve oplossing voor bekend is. Wat bij sommige klanten wel werkt is om de tv-ontvanger een harde reset te geven. Dit kun je doen met behulp van deze instructie. Zou je me later kunnen vertellen of dat voor jou ook werkt?

Met vriendelijke groet,

Raul.

Hallo,

1 troost harde reset gaat echt niet werken.Zit al 3 kwart jaar te zeuren (wel bij andere provider,exact zelfde platform),
Maar kpn weigerd in alle toonaarden om er überhaupt er een keer aandacht aan te besteden.Wat een flutzooi dat pauzeren om vervolgens weer bij 0 te beginnen,ze dwingen je gewoon om weer naar de kabelboer te gaan
Reputatie 7
Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp. Er is ook geen touw aan vast te knopen. Wel is mijn ervaring dat hoe ouder de opname hoe lager de succeskans bij hervatten. Maar een paar dagen geleden werkte 't niet eens bij een opname van nog geen uur oud, waarbij het hervatten binnen 5 min geprobeerd werd; dat had ik tot dan toe ook nog niet eerder meegemaakt.

het is geen groot probleem, maar toch. verders dik tevreden over kpn :D

Het word wel een probleem als je hbo en film1 pakket hebt en telkens de film bij 0 begint,okay heb dan wel geen kpn,maar het hele iptv is 1 grote aanfluiting,eind Augustus word het vaarwel glasvezel,helaas had er echt meer van verwacht.
Reputatie 7
Correctie: jij vindt dat en dat is jouw goed recht, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor iedereen zo is. Er zijn heel veel tevreden iTV-gebruikers en ik ben er daar één van. Ook bij andere providers zijn er problemen met de aangeboden diensten (ga maar eens kijken op de betreffende fora), dat is nu eenmaal niet altijd te voorkomen.

He ghullemah. je hebt geen kpn maar toch wordt het vaarwel? wij hebben ook glasvezel, maar hebben er geen problemen mee. 

Techy,ben kl bij xs4all
Wat ik ervaar de laatste tijd is de halsstarrigheid bij uiteindelijkheid kpn,vind het probleem met pauzeren een groot probleem en ze er geen fluit aan,wat zeg ik ze nemen het nog niet eens in onderzoek,vind dit zeer vreemd,terwijl xs4all alles uit de kast heeft gehaald,maar no request,erg.
Reputatie 7
Dit topic gaat niet over pauzeren, dat werkt bij mij heel goed.

het is inderdaad iets anders, pauzeren en hervatten werkt perfect. het is inderdaad het (later) hervatten van een opname. ik noem dit resume, omdat deze functie zo heette op mijn dvd-recorder vroeger. er waren zelfs dvd-spelers die van meerdere dvd's konden "onthouden" waar je was gebleven tijdens het kijken van je film. dit was dan tot een beperkt aantal schijfwisselingen. ik spreek dan over ruim 10 jaar geleden.

intussen is video enorm veranderd. ik zou niet meer terug willen naar de dvd. vind daarom itv ook een topuitvinding. geen dvd's wisselen. nu nog even alle kleine schoonheidsfoutjes uit de functionaliteit. 

je vind die ook op de website(s) van ziggo en upc (en alle anderen)  :@

Reageer