Beantwoord

Retour doos ontvangen bij een wijziging

  • 30 November 2019
  • 3 reacties
  • 221 keer bekeken

Mijn abonnement is gewijzigd naar KPN Hussel maar nu krijg ik een retourdoos voor mijn tv-ontvanger(s). Ik neem aan dat dit fout is aangezien mijn pakket wel wijzigt maar niet het aantal ontvangers? 

icon

Beste antwoord door RBxx 30 November 2019, 16:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @skeijzers , dat komt de laatste tijd wel vaker voor. Door een foutje bij KPN worden er onnodig retourdozen verstuurd. Kan bij het oud papier volgens een KPN moderator: Zie dit topic o.a.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/retourdoos-ontvangen-bij-wijzigen-abonnement-484513

Bedankt voor de reactie! We maken er met de kleine meid wel een leuke kijkdoos van of zo. Dan is het niet helemaal weggegooid 😉

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @skeijzers, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Af en toe glipt er inderdaad een retourdoos tussendoor, onterecht vaak. Ik begrijp dat er qua ontvangers dus niks in jouw abonnement gewijzigd is. Kan het misschien zijn dat je ontvangers wat ouder zijn en aan vervanging toe zijn?

In ieder geval, mocht je willen dat ik het nog even nakijk voor je dan doe ik dat graag! Vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en geef even een seintje :slight_smile:

Reageer