Beantwoord

Verzoek retour sturen HD tv-ontvangers, geen nieuwe decoders ontvangen [OPGELOST]

  • 18 January 2020
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedemiddag,   Op 8 januari 2020 heb ik van u een brief ontvangen mbt het retour sturen van oude HD tv-ontvangers. De reden hiertoe zou het nieuwe abonnement zijn.  Mijn eerste vraag is of ik dan ook nieuwe HD tv-ontvangers krijg en mijn tweede vraag/opmerking is hoe ik zonder HD tv-ontvangers tv moet kijken? Het is namelijk correct dat ik een nieuw abonnement heb, echter is dit gewoon bij KPN en is het abonnement niet veranderd tov he oude abonnement.    Als overige opmerking, het betreft "Ons kenmerk RMA 2-GQA37ZX".   Jordy van Leeuwen 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 January 2020, 12:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Retour sturen HD tv-ontvangers 

Dit gebeurt helaas vaker. Is een foutje in het systeem van KPN. 

Niets terugsturen tot je eventueel nieuwe apparatuur hebt ontvangen. Het kan ook heel goed zijn dat je helemaal geen nieuwe apparatuur krijgt, omdat je gewoon met je huidige apparatuur kunt blijven TV-kijken. 

@Noordzee Bedankt voor de snelle reactie. Helemaal goed dan wacht ik het af!

Reputatie 7
Badge +17

@Retour sturen HD tv-ontvangers Allereerst welkom op ons Forum! Als ik het goed begrijpt heb je je abonnement bij ons verlengd. Kan ik hieruit opmaken dat je tevreden bent met ons? :innocent:
Het klopt wat Noordzee zegt, dit komt vaker voor en is een foutje in ons systeem. Als je het abonnement gewoon hebt verlengd met hetzelfde aantal ontvangers, krijg je meestal geen nieuwe ontvangers. Je mag het ‘retour-verzoek’ dus negeren. Mochten er nu nog verwarrende mailtjes binnenkomen of mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.:wink:  

Reageer