Beantwoord

Retour sturen tv-ontvanger

• 8 september 2018
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

J. Wolters.
Ik heb vanavond een stroring doorgegeven wat betreft het niet kunnen ontvangen van zenders op onze interactieve
TV van KPN. Helaas bleek het kastje van de interactieve TV defect te zijn. Volgens de medewerkster van KPN krijg ik een nieuw kastje opgestuurd. Ik kan het nieuwe kastje afhalen en het oude kastje dien ik op te sturen. Naar welk adres dien ik het kastje te sturen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door PeterG 9 september 2018, 00:26

Naar welk adres dien ik het kastje te sturen?Als het goed is krijg je een retourdoos met adressticker. Daar stop je de ontvanger in. En deze lever je bij het postkantoor in bij het afhalen van je nieuwe ontvanger. (zij mogen alleen bij inleveren de nieuwe apparatuur afgeven).
Indien aan huis bezorgt geef je de oude ontvanger aan de bezorger bij ontvangst v.d. nieuwe.

Mocht je geen retourdoos / sticker hebben indien je de nieuwe al kunt afhalen, en de oude dus moet inleveren dan is dit het adres. Doe hem met de stroomadapter dan in een eigen doosje.
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Bij afgifte aan de deur v.d. nieuwe kun je de oude zo afgeven. Wel in doosje.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Naar welk adres dien ik het kastje te sturen?Als het goed is krijg je een retourdoos met adressticker. Daar stop je de ontvanger in. En deze lever je bij het postkantoor in bij het afhalen van je nieuwe ontvanger. (zij mogen alleen bij inleveren de nieuwe apparatuur afgeven).
Indien aan huis bezorgt geef je de oude ontvanger aan de bezorger bij ontvangst v.d. nieuwe.

Mocht je geen retourdoos / sticker hebben indien je de nieuwe al kunt afhalen, en de oude dus moet inleveren dan is dit het adres. Doe hem met de stroomadapter dan in een eigen doosje.
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Bij afgifte aan de deur v.d. nieuwe kun je de oude zo afgeven. Wel in doosje.
Bedankt voor de informatie.
Gr.
J. Wolters.

Reageer