Beantwoord

Retour tv ontvanger niet verwerkt

  • 3 August 2021
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1

2,5 week geleden is 1 tv ontvanger omgeruild. Nu wil ik mijn abonnement verlengen, maar dit is niet mogelijk omdat mijn retour niet verwerkt is aldus 3 medewerkers van KPN die ik afgelopen weken telefonisch heb gesproken. 
 

Hoe kan dit opgelost worden zodat ik mijn abonnement kan verlengen/wijzigen. 3 maanden gratis 200mb internet zijn inmiddels voorbij en betaal daar behoorlijk wat voor. Toch zonde. 
 

Hoor graag. 

icon

Beste antwoord door Rtoo87 5 August 2021, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Rtoo87 

Dit is een erg vervelende situatie, hier zal eens goed naar gekeken moeten worden. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken wat er misgaat.

Reputatie 1

Gedaan!

Reputatie 1

Naar aanleiding van mijn ingevulde enquête over het contact ben ik teruggebeld en is het opgelost.