Beantwoord

retourdoos en daarbij abbonoment aanpassen

  • 9 February 2020
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik wil graag 1 ontvanger retour sturen omdat we deze niet meer nodig hebben. En dus ook ons abbonoment aanpassen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 February 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eagle1309 ,

Je kunt via Mijn KPN aangeven dat je voortaan één ontvanger minder nodig hebt. Daarmee wordt je abonnement aangepast. 

KPN stuurt jou dan automatisch een (retour)doos voor het terugsturen van de ontvanger naar KPN.

Reputatie 7
Badge +28

@Eagle1309

Is het aanpassen van het abonnement inmiddels gelukt via Mijn KPN? Je kunt het abonnement ook telefonisch aan laten passen door te bellen met 0800 - 0402. 

Ja ,volgens mij wel.

Laat de doos maar komen 😉

Reputatie 7
Badge +28

Die doos komt er vanzelf een keertje aan. 

Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur terug te sturen. Je kunt de doos dan inleveren bij een Post-NL-punt. Bewaar het verzendbewijs wat je daar krijgt. 


En doe een briefje met je naam en adres in de doos. 

Dit is het (gratis) retouradres: 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Eagle1309, welkom hier. 

Ik lees dat je een ontvanger werkloos thuis had liggen. Dan is het inderdaad goed om jouw abonnement aan te passen naar maar 1 ontvanger meer. Verder zie ik dat Noordzee er al op ingehaakt is. Daar heb ik verder niets aan toe te voegen. Het komt helemaal goed.Â