Beantwoord

RF Afstandsbediening wel of niet beschikbaar ?

  • 27 February 2019
  • 3 reacties
  • 784 keer bekeken

Ik ben altijd RF afstandsbedieningen gewend van Ziggo wat perfect werkt, nu heb ik 1 ontvanger van KPN maar geen RF en dus het kastje moet zichtbaar te voorschijn komen. 😞 Kan nergens iets vinden of er een Ontvanger met RF beschikbaar is bij KPN.
icon

Beste antwoord door Joran 28 February 2019, 13:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ivar, welkom op het forum! Die bieden wij niet aan, helaas. De 'normale' afstandsbedieningen werken met infrarood. De afstandsbediening van 4K Ultra HD Televisie kijken werkt met bluetooth. Bij deze ontvanger kun je de ontvanger dus wel verbergen.
Hi Joran, ok dus ik begrijp bv voor in de slaapkamer ben ik genoodzaakt om een 4k ontvanger te nemen terwijl daar een simpel TV toestel staat 😞 , Weet je toevallig of jullie dit wel in de toekomst gaan aanbieden want het is wel erg gebruiksvriendelijke een RF afstandsbediening..
Reputatie 7
Badge +28
Daar heb ik nog niets over gehoord helaas! Ik vermoed dat als er een opvolger komt van de huidige TV-ontvangers, dat we die dan ook zullen voorzien van bluetooth afstandsbedieningen. Dat is alleen mijn persoonlijke theorie. Dus wellicht op hele lange termijn.

Een alternatief is misschien een IR Extender. Zie bijvoorbeeld deze topics:

Reageer