Vraag

Rico Verhoeven gevecht tegen Jamal ben Saddik op 9-12-2017

• 9 december 2017
  • 41 reacties
  • 38944 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Goedenavond allen,

Wie weet of kan mij zeggen waar Rico Verhoeven het gevecht morgen te zien is?

Ik heb zelf geen ziggo eurosport.🙄

41 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @ronald58, deze wedstrijd wordt uitgezonden op ZiggoSport. Ik denk dat het niet wordt uitgezonden op Eurosport. ZiggoSport heeft de rechten om dit uit te zenden. ZiggoSport is wel maandelijks opzegbaar. Het kost € 15,50 p.m.
Reputatie 6
Badge +7
@ronald58 maand abo is niet nodig, eenmalig per wedstrijd via internet werkt prima:
http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview
Reputatie 7
Badge +18
@ronald58 maand abo is niet nodig, eenmalig per wedstrijd via internet werkt prima:
Ik heb even gekeken, maar de wedstrijd van Rico Verhoeven staat er mooi niet bij.
Reputatie 6
Badge +7
Ik heb even gekeken, maar de wedstrijd van Rico Verhoeven staat er mooi niet bij.
Ik zag hem er ook niet tussen staan, deze specifieke wedstrijd zal niet groots genoeg zijn voor het pay-per-view lijstje, dat wisselt per keer/dag. Zie mijn reactie maar als principekwestie meer algemeen. Ik wou voornamelijk aangeven dat het niet nodig is om iets dergelijks via traditionele TV(-hardware) te aanschouwen.
Reputatie 7
Badge +18
@tmoesel, het kan ook nog zo zijn dat ze het online niet mogen aanbieden, maar alleen op TV. Dat heb ik wel eens eerder meegemaakt. Hoe krom is dat? Ja heel krom. Uitzendrechten, geld.... oftewel een hoop gezeur.
Reputatie 7
Badge +10
Voor wie het op de traditionele TV wil bekijken en nog een Coax-aansluiting met signaal heeft (zie hieronder de benodigde netwerkcode en frequentie), het is vanaf 21.00 uur op kanaal 14 bij Ziggo te zien.

Netwerkcode 4444
Frequentie fZiggo 474.00 en fUPC 164.00
Reputatie 4
Badge +4
Oké , forum Bedankt voor alle info.

Blijft staan dat we / ik deze wedstrijd niet kunnen zien vanwege Ziggo monopolie hierop?
Zou je verplicht worden om 1 maand abbo te nemen, voor die belangrijke wedstrijd.
Kpn kunnen jullie niet hiervoor voortaan een uitzondering maken, op 1 euro zender, daar het gevecht in Arnhem plaatsvind!
Reputatie 7
Het wordt uitsluitend uitgezonden via Ziggo Sport Select en voor abonnee's van Ziggo-kabel via Ziggo Sport (14). Het wordt niet aangeboden via On Demand (ook niet bij de KPN sport on demand kanalen).
Dus áls je het wilt zien en je kúnt de tip van joss1965 volgen . . .
Of je kijkt bij een kennis die Ziggo-kabel heeft.
De uitzending van het evenement, waar de match onderdeel van is, is van 21:00 tot 00:00 uur. Verhoeven zal zeker niet aan het begin zitten.
Reputatie 7
Badge +18
Oké , forum Bedankt voor alle info.

Blijft staan dat we / ik deze wedstrijd niet kunnen zien vanwege Ziggo monopolie hierop?
Zou je verplicht worden om 1 maand abbo te nemen, voor die belangrijke wedstrijd.
Kpn kunnen jullie niet hiervoor voortaan een uitzondering maken, op 1 euro zender, daar het gevecht in Arnhem plaatsvind!
KPN zou dat wel willen. Maar dat mag weer niet van Ziggo.
Reputatie 7
belangrijke wedstrijd.Nou belangrijk . . . Voor hun portemonnee misschien.
Verder vind ik iets waar je op straat gewoon voor in de cel gaat, mensen die elkaar in elkaar tremmen, niet onder de term "sport" vallen. Maar dat is persoonlijk.
Kan 'm wel zien (heb nog werkende Ziggo aansluiting), maar zal zeker niet kijken.
Ik weet 't Ronald58, het is oneerlijk verdeeld. Kan wel kijken maar doe dat niet en jij wilt kijken maar kan dat niet. 🤔

Via deze pagina http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview kun je zien wat er, per wedstrijd, gekocht kan worden bij Ziggo Sport. Helaas zit vanavond er niet bij.
Je kunt voor deze match het wel voor een maand afnemen (alle kanalen). Stopt automatisch na die maand.
Reputatie 7
Badge +18

Je kunt voor deze match het wel voor een maand afnemen (alle kanalen). Stopt automatisch na die maand.
Dat is niet waar. Het stopt niet automatisch! Ook dit heb ik meegemaakt. Je moet als klant het zelf in de gaten houden wat de einddatum is van die maand. Want het wordt anders gewoon stilzwijgend verlengd met een maand. Ben je bijvoorbeeld 2 dagen te laat, dan moet je ook nog voor die 2 dagen betalen.
Reputatie 7
Badge +28
Ha @ronald58, goede vraag! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: je kunt het beste een abonnement nemen op Ziggo Sports en die na een maand weer opzeggen. Je kunt hem ook als Pay-per-view via ufc.tv kopen: kost je €24,99. Lijkt me een makkelijke keuze in dit geval 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ha @ronald58, goede vraag! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: je kunt het beste een abonnement nemen op Ziggo Sports en die na een maand weer opzeggen. Je kunt hem ook als Pay-per-view via ufc.tv kopen: kost je €24,99. Lijkt me een makkelijke keuze in dit geval ;-) @Marcia_, nog effe 1-dingetje, die ZiggoSport moet je zelf maandelijks stopzetten toch? Dat stop niet automatisch wat @PeterG verteld. Want nu twijfel ik ook. 🤔
Als ik nu het Ziggo sport pakket aan zet kan ik er over een uur dan al gebruik van maken?
Reputatie 7
Badge +18
Als ik nu het Ziggo sport pakket aan zet kan ik er over een uur dan al gebruik van maken?Ik denk het wel @Estherjmm. 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ja, klopt hoor Dennis! Je moet het zelf weer opzeggen, dat was een goede correctie.

@Estherjmm we houden officieel 24 uur aan, maar ik ga er vanuit dat het binnen een uur wel werkt hoor.
Ja, klopt hoor Dennis! Je moet het zelf weer opzeggen, dat was een goede correctie.

@Estherjmm we houden officieel 24 uur aan, maar ik ga er vanuit dat het binnen een uur wel werkt hoor.

Oke bedankt dan ga ik dat doen! Als ik hem vnvnd ook meteen weer uit zet kan ik dan toch de hele maand Ziggo sport kijken? Dan vergeet ik het zeker niet uit te zetten vandaar.
Reputatie 7
Badge +18
Oke bedankt dan ga ik dat doen! Als ik hem vnvnd ook meteen weer uit zet kan ik dan toch de hele maand Ziggo sport kijken? Dan vergeet ik het zeker niet uit te zetten vandaar.Beste @Estherjmm, Als je Ziggo Sport hebt aangezet op:

9-12-2017, dan kun je Ziggo Sport op 9-01-2018 stop zetten. Zet het anders in je agenda. Want je betaald wel voor 1 maand € 15,50.
Reputatie 7
Badge +18
Ja, klopt hoor Dennis! Je moet het zelf weer opzeggen, dat was een goede correctie.Oké dank je wel @Marcia_ 😎
Haiiii via deze link kan je hem bekijken

Admin: link verwijderd

Nog een fijne avond?
Reputatie 7
Badge +18
Haiiii via deze link kan je hem bekijken

Nog een fijne avond?
Ja, het is wel in het Engels 😊
[quote=DennisSchreve]Haiiii via deze link kan je hem bekijken

Nog een fijne avond?
Ja en hij loopt achtef merk ik want nu is Holzken terwijl die al heeft verloren..
Reputatie 7
Badge +18
De wedstrijd met Rico Verhoeven begint om: 22:00 uur.

Reputatie 7
Badge +18
[quote=MootjeS053]Haiiii via deze link kan je hem bekijken

Nog een fijne avond?
Ja en hij loopt achtef merk ik want nu is Holzken terwijl die al heeft verloren..
Ja inderdaad! 😞

Hier de stream x

Reageer