Vraag

Rico Verhoeven gevecht tegen Jamal ben Saddik op 9-12-2017

• 9 december 2017
  • 41 reacties
  • 38944 keer bekeken

Toon eerste bericht

41 reacties

Reputatie 7
@DennisSchreve @Marcia_
Ik bedoelde het abonnement via de website van Ziggo Sport. Dat stopt automatisch na 1 maand.
Reputatie 7
Badge +18
@DennisSchreve @Marcia_
Ik bedoelde het abonnement via de website van Ziggo Sport. Dat stopt automatisch na 1 maand.
Oké, duidelijk! 😉
Reputatie 7
Het leek me ook wel duidelijk gezien de link in de alinea ;)
Via deze pagina http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview kun je zien wat er, per wedstrijd, gekocht kan worden bij Ziggo Sport. Helaas zit vanavond er niet bij.
Je kunt voor deze match het wel voor een maand afnemen (alle kanalen). Stopt automatisch na die maand.

Maar ach, je hebt 'm al gratis op 't forum gezet, zie ik , Dennis 😉
Reputatie 7
Badge +18
Het leek me ook wel duidelijk gezien de link in de alinea ;)
Via deze pagina http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview kun je zien wat er, per wedstrijd, gekocht kan worden bij Ziggo Sport. Helaas zit vanavond er niet bij.
Je kunt voor deze match het wel voor een maand afnemen (alle kanalen). Stopt automatisch na die maand.
Heb de ogen denk ik effe dicht gehad denk ik. ?? Kijk op deze manier: ?
Reputatie 7
Echt live is die stream volgens mij niet. Er is op Ziggo Sport nu een héél andere match bezig . . . in dezélfde ring! Da's knap 🤔
Reputatie 7
Badge +18
Echt live is die stream volgens mij niet. Er is op Ziggo Sport nu een héél andere match bezig . . . in dezélfde ring! Da's knap 🤔Dat viel mij ook al op! ??
thanks
Reputatie 7
Badge +18
Rick Verhoeven is nog steeds niet aan de beurt. En dan zit je om: 21:00 uur klaar. 😞
Reputatie 7
@DennisSchreve
Het evenement is van 21:00 tot 00:00 uur. Je denkt toch niet dat ze het topgevecht waar het om draait aan het begin doen??? 🤔
Veel plezier straks. Ik kijk wat anders. Van mij hoeft dat geknok niet zo. Als het op straat gebeurt bel ik de politie. En in een ring mag 't zomaar???
Reputatie 7
Badge +18
Als het op straat gebeurt bel ik de politie. En in een ring mag 't zomaar???😂 Ja, dat is wat hè! ? In Amerika hebben ze het nog erger. "WWE" dat zegt jou vast wel wat. Dan springen ze boven op je enzo. Stoelen gooien en slaan, en buiten de ring gaan ze gewoon door. 👊🏼 Boem!
Reputatie 7
Badge +18
Yes!!!! Rico Verhoeven heeft GEWONNEN!!! Hij heeft het weer geflikt! ???
Reputatie 7
Badge +28
Vond je het spannend? Het trekt mij niet zo, dus ik heb niet gekeken 😉, maar ik hoor dat het leuk was?
Reputatie 7
Badge +18
Vond je het spannend? Het trekt mij niet zo, dus ik heb niet gekeken 😉, maar ik hoor dat het leuk was?Ja, het was wel spannend. Maar Rico Verhoeven kwam pas tegen 23:00 uur op TV. Ze hebben de mooiste weer voor het laatst bewaard. Want de sport zelf begon om 21:00 uur bij Ziggo Sport.
Reputatie 7
Badge +28
Haha jaaa anders gaan mensen zappen hè, niet goed voor de kijkcijfers en het geld!
Als het op straat gebeurt bel ik de politie. En in een ring mag 't zomaar???😂 Ja, dat is wat hè! ? In Amerika hebben ze het nog erger. "WWE" dat zegt jou vast wel wat. Dan springen ze boven op je enzo. Stoelen gooien en slaan, en buiten de ring gaan ze gewoon door. 👊🏼 Boem!

Met dit verschil dat WWE choreografie is, puur entertainment. De wedstrijden waar het hier om gaat komt geen show bij kijken.
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb het dus helaas niet life gezien, maar een paar dagen op yutube en in de krant.gezien.

Was een mooi gevecht, en een verdiende plaats voor rico.
Hij heeft er wel voor moeten vechten , de eerste ronde was voor die Jamal, maar de rest top!
Nu tegen badri hari?

Reageer