Beantwoord

Rood knipperend lampje op 1 van de 2 DVS1200

  • 31 January 2019
  • 3 reacties
  • 4431 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik maak nu ongeveer een maand gebruik van een DVS1200 set om een iTV te voorzien van een verbinding naar de Experiabox.

Op 1 van de 2 DVS'en knippert een rood lampje, de andere DVS brand continue een wit lampje.

Er zijn geen problemen, de iTV doet het prima het is alleen dat ik graag het rode lampje uit wil hebben, het lijkt net of er een probleem is daarnaast zit die DVS nogal in het zicht.

Kan ik de lampjes uit (laten) zetten? Opnieuw verbinden heb ik al geprobeerd. De DVS zitten rechtsreeks in een stopcontact en er is geen ander apparaat op aangesloten.
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 February 2019, 20:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Max van Dijk, Wat fijn dat je geen problemen hebt met iTV en de adapters. De lampjes kun je niet uit(laten) zetten. Dat je het rode lampje uit wilt hebben, kan ik wel begrijpen. Normaal gesproken zijn er wel problemen met de verbinding wanneer het lampje rood knippert. Daarom weet ik niet of de standaard procedure voor jouw vraag van toepassing is, maar we moeten toch ergens beginnen.

Knippert of brandt het lampje rood? Verbind je adapters opnieuw met elkaar:
  1. Druk (3 seconden) op het Reset knopje (zijkant of onderkant van de adapter) van een van je adapters. Het lampje knippert wit als je het Reset.knopje loslaat.
  2. Druk daarna binnen 2 minuten op het Reset.knopje van je tweede adapter. Ook hier gaat nu het lampje wit knipperen.
  3. Herhaal deze stap bij een eventuele derde adapter.
  4. Lukt het verbinden nog steeds niet kun je de adapters ook direct op elkaar aansluiten en dan de koppeling nogmaals uitvoeren (zie de stappen hierboven), plaats de adapters na het koppelen terug bij de experiabox en de TV/PC.


Hopelijk brand het lampje weer wit na het opvolgen van deze stappen. Zo niet, laat je het dan weten? Dan zoek ik uiteraard verder naar een oplossing voor het rode knipperende lampje.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Max van Dijk, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Reputatie 1
Badge
Hoi @Marina_ heb het nogal druk. Ik heb je instructies opgevolgd maar de situatie is hetzelfde. Op 1 DVS een wit lampje en op de andere een rood knipperend lampje. De verbinding werkt goed.

Reageer