RTL Lounge & RTL Crime graag in HD!

  • 18 October 2019
  • 8 reacties
  • 265 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb eens op de app van NLZIET gekeken naar RTL Lounge en RTL Crime, deze worden in HD aangeboden. Wat een verschil wat KPN levert in hun aanbod, het is hartstikke scherp! Want ze zenden ook series uit die wel in HD zijn opgenomen. En dan zie ik duidelijk het verschil, het wordt echt tijd dat KPN deze 2 zenders eens in HD gaan aanbieden. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ziggo heeft ze al een paar jaar in HD. Maar goed Dennis, KPN heeft ook zenders in HD die bij Ziggo in SD zijn.

Het is een feit dat anno (bijna) 2020 SD totaal niet meer van deze tijd is. Als een zender niet in een HD versie bestaat houdt het natuurlijk op. Maar KPN heeft een flink aantal SD zenders die ook in HD beschikbaar zijn.

 

Afwachten maar wat de toekomst op dit gebied brengt.

Reputatie 7
Badge +22

Dat snap ik, CNN is bij Ziggo SD. Maar bij KPN in HD. Maar zou zo graag zien dat RTL Lounge en  RTL Crime ook in HD komt. :wink:

Reputatie 7
Badge +25

Volgens mij willen we dit allemaal wel graag zien, en dit is natuurlijk niet de eerste keer dat dit wordt gevraagd. Echter weet ik nog altijd niet wanneer deze zenders in HD zullen worden aangeboden door ons.

Om Alfons te quoten:

Afwachten maar wat de toekomst op dit gebied brengt.

 

Reputatie 7
Badge +22

@Paul_ ik vind dit vreemd dat KPN hier geen druk op uit oefent. Als dat de meeste klanten willen kunnen ze dat toch regelen met RTL Nederland? 🤔 Iedereen wordt maar overal aan het lijntje gehouden. Wordt daar wel eens moe van van al die machtspositie van de hoge heren. Als ze het zelf maar goed hebben, de rest kan naar de kl*te lopen. 

Reputatie 7
Badge +22

Sinds vandaag is nu ook RTL Telekids 24/7 kanaal 59 en RTL Crime kanaal 74 en RTL Lounge kanaal 73 in HD beschikbaar.

Reputatie 4
Badge +2

zie mijn topic ook >>>» https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/rtl-telekids-24-7-485170

Reputatie 6
Badge +9

Dennis, ook AT5 is inmiddels HD.👍

Reputatie 7
Badge +30

Yes! :clap_tone2: