RTL Telekids 24/7, RTL Crime , RTL Lounge in HD beschikbaar

  • 3 December 2019
  • 15 reacties
  • 1171 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo,

Sinds vandaag is nu ook RTL Telekids 24/7 kanaal 59 en RTL Crime kanaal 74 en RTL Lounge kanaal 73 in HD beschikbaar.

 

 

 

 

Groetjes David Meijer


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hallo,

Sinds vandaag is nu ook RTL Telekids 24/7 kanaal 59 en RTL Crime kanaal 74 en RTL Lounge kanaal 73 in HD beschikbaar.

 

 

 

 

Groetjes David Meijer

Had de titel eigenlijk anders moeten zijn: 

RTL Telekids 24/7, RTL Crime kanaal, RTL Lounge kanaal in HD beschikbaar.

Nu staat er alleen maar RTL Telekids 24/7. :wink: Misschien dat een KPN Moderator dit kan doen zodat de topic beter te vinden is.

Reputatie 4
Badge +2

Dat weet ik.

Reputatie 7
Badge +22

Helaas is het wel zo dat de opnames voordat Crime in HD ging nog wel SD is, die worden niet mee opgewaardeerd naar HD.

Tot nu toe is dat met die opnames bij álle opwaarderingen naar HD wat later.

Indertijd met RTL Television (46) was de live zender ca. 5 dagen eerder HD dan de opnamen.

Reputatie 6
Badge +9

En ook AT5 is nu HD! Dit gaat echt goed bij KPN!👍

@Alfons 

Het kanaal van AT5 mag dan wel HD zijn, is het beeld dat nu ook?

Reputatie 6
Badge +9

Het beeld wel, het logo niet.

Reputatie 6
Badge +9

Ik begin inmiddels toch te denken dat het opgeschaald SD is.

Reputatie 7
Badge +22

En ook AT5 is nu HD! Dit gaat echt goed bij KPN!👍

Ze zijn wel goed bezig! Zullen ze alles gaan opwaarderen naar HD? 😛 Ik denk dat we deze maand gewoon alle zenders steeds moeten afstruinen, straks zijn er nog meer zenders in HD, of komen in HD! 😁

Reputatie 7
Badge +22

@Alfons

Het kanaal van AT5 mag dan wel HD zijn, is het beeld dat nu ook?

Niet zo negatief joh! 😂🤣😜

Reputatie 4
Badge +1

Nou hartstikke tof toch! Lang gekoesterde wens van mijn zelf dat ook RTL Lounge en RTL Crime in HD te zien zouden zijn. En die acrobaat en clown Bassie ook wat opgefrist te zien in HD op RTL Telekids

Wie wil dat nou niet? :grin:

Bedankt KPN! 

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +15

@david_meyer25 Bedankt voor je reactie. Inderdaad goed nieuws! Onderstaande zenders zijn vanaf nu beschikbaar in HD. 

  • De Pluspakket zenders RTL Crime, Telekids, OUTtv, RTL Lounge en Family 7 in HD.
  • De kanalen Ziggo Sport Docu en Ziggo Sport Extra 2 in HD.
  • De zenders Ketnet, AT5, KPN Beleef, TRT Turk en Secret Circle in HD.
Reputatie 7
Badge +22

@david_meyer25 Bedankt voor je reactie. Inderdaad goed nieuws! Onderstaande zenders zijn vanaf nu beschikbaar in HD. 

  • De Pluspakket zenders RTL Crime, Telekids, OUTtv, RTL Lounge en Family 7 in HD.
  • De kanalen Ziggo Sport Docu en Ziggo Sport Extra 2 in HD.
  • De zenders Ketnet, AT5, KPN Beleef, TRT Turk en Secret Circle in HD.

@Rutger_ @Erik_ zei eergisteren nog dat de volgende dag een “topic” zou aanmaken over deze nieuws! 😁 Maar ik denk dat het niet eens meer nodig is. Want ik denk dat de meeste het nu wel weten. Ook was er verteld dat klanten dan een nieuwsbrief kregen, maar ook niet gekregen van KPN. Maar Sinterklaas is voorbij, is weer terug naar Spanje! 😂😜

Reputatie 6
Badge +9

Overigens klopt de naam Extra 2 niet. Ziggo heeft al lang geleden de namen van de sportzenders Extra en Extra 2 veranderd in Docu en Extra. Maar goed, is een kleinigheid natuurlijk. Hartstikke mooi al die HD zenders.

Reputatie 7
Badge +30

@david_meyer25 Bedankt voor je reactie. Inderdaad goed nieuws! Onderstaande zenders zijn vanaf nu beschikbaar in HD. 

  • De Pluspakket zenders RTL Crime, Telekids, OUTtv, RTL Lounge en Family 7 in HD.
  • De kanalen Ziggo Sport Docu en Ziggo Sport Extra 2 in HD.
  • De zenders Ketnet, AT5, KPN Beleef, TRT Turk en Secret Circle in HD.

@Rutger_ @Erik_ zei eergisteren nog dat de volgende dag een “topic” zou aanmaken over deze nieuws! 😁 Maar ik denk dat het niet eens meer nodig is. Want ik denk dat de meeste het nu wel weten. Ook was er verteld dat klanten dan een nieuwsbrief kregen, maar ook niet gekregen van KPN. Maar Sinterklaas is voorbij, is weer terug naar Spanje! 😂😜

 

Er is ook een topic nu: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/nieuwe-zenders-in-hd-beschikbaar-485393

Er was wat onduidelijkheid over wel of niet nieuwsbrief enz. Wellicht dat die nog komt.