Beantwoord

RTL-television bekijken in Portugal

  • 4 November 2019
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik probeer, verblijvend in Portugal, via mijn iPad de Duitse zenders te zien, met name RTL-television

waar gisteren de Formule 1 werd uitgezonden.

Krijg echter de boodschap dat dit alleen op de TV zou lukken, terwijl KPN beschrijft dat dit op iPad in alle EU landen zou moeten kunnen.

Iemand meer deze ervaring?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 November 2019, 20:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Helaas @Frits41 , dit geldt helaas niet voor alle zenders. De Duitse, Vlaamse en Britse zenders kan je ook in Nederland niet via de app buitenshuis bekijken, het heeft niet met Europese regels maar met licenties te maken.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond@Frits41, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas zijn inderdaad niet alle zenders buitenshuis te bekijken. Er zijn een paar verschillen tussen thuis kijken via de tv-ontvanger en onderweg of in het buitenland via de app. Alle informatie kan je op onze website vinden, en het overzicht welke zenders je buitenshuis kan bekijken vind je hier!

Welke functionaliteiten zijn te gebruiken met de iTV (web)app?​​​​​​​
Er is een verschil in wat je kunt zien op de verschillende apparaten. Dit heeft te maken met de rechten die beschikbaar zijn voor deze apparaten. Deze verschillen zitten voornamelijk op het aantal zenders. Op de iTV app en webapp heb je toegang tot +/- 60 zenders (ipv de totale +/- 70 zenders). Hierbij heb je buitenhuis met de app toegang tot +/- 40 zenders. Van de beschikbare zenders in de app zijn de volgende functionaliteiten beschikbaar: Live, Begin gemist, Live TV pauzeren, 7 dagen Terugkijken en Opnemen. Ook kun je films en series van het basis- en pluspakket bekijken.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag! :slight_smile: 

Reputatie 7
Badge +28

De oplossing is een schotel. RTL-Duitsland is in heel Europa gratis te bekijken via de satelliet. In Portugal heb je genoeg aan een schotel van 64 cm.

 

 

Reageer