Beantwoord

rtl4: zomer van 4

• 30 juli 2012
  • 4 reacties
  • 9692 keer bekeken

Reputatie 1
Had hetzelfde als gister: op een vast moment van opname van dit programma liep afspelen vast. Zo ongeveer 10 olympics programma's opgenomen vandaag die allemaal goed werkte...alleen deze opname liep vast op een vast moment. Had gister exact hetzelfde. Op moment van vastlopen zijn live zenders prima...ook andere opnames...zelfs deze opname herhaald prima af te spelen vóór het moment van vastlopen.

Lijkt aan kpn te liggen...iemand die die ook heeft?

icon

Beste antwoord door Fiberman 31 juli 2012, 12:49

MRH, 

Zelf heb ik een 1963 kastje en neem (nog) niet op in de claud. Ik gebruik de ingebouwde harde schijf nog, maar daar zijn ze bij KPN geloof ik mee gestopt. Het gaat allemaal naar claud-services. Heeft zo zijn voordelen. Voorlopig laat ik het nog even ongemoeid. 

Fiber.  

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
MRH, 

Zelf heb ik een 1963 kastje en neem (nog) niet op in de claud. Ik gebruik de ingebouwde harde schijf nog, maar daar zijn ze bij KPN geloof ik mee gestopt. Het gaat allemaal naar claud-services. Heeft zo zijn voordelen. Voorlopig laat ik het nog even ongemoeid. 

Fiber.  

Reputatie 1
btw@fiberman...had je deze opname zelf ook daadwerkelijk opgenomen en in zijn geheel  kunnen afspelen?

Reputatie 1
Ik neem op in de cloud, het is de enige opname welke vastloopt op hezelfde punt...op al mijn boxen die in huis staan (1853).

Verder geen enkele stroring of happering...heb alle boxen met utp kabel aangesloten.

Reputatie 2
Badge +2
MRH, 

Ik heb hier geen last van, hoe neem jij op (local of in de claud)? Welke box heb je (merk en type).

Groet, 

Fiberman.

Reageer