Beantwoord

Ruimte om tv-programma’s op te nemen

  • 4 April 2019
  • 10 reacties
  • 555 keer bekeken

Hoe kan ik in de app op mijn telefoon of tablet zien hoeveel beschikbare ruimte ik nog heb om programma’s van de tv op te nemen? Thuis op het tv-toestel kan ik het wel zien, maar in het buitenland (waar ik regelmatig enige weken ben) kan ik het op de app niet zien. Is er een modus om deze informatie wel uit de app te halen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 April 2019, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Faas Wilkes, Met het opname pakket heb je 200 uur aan opslagruimte. De opslagruimte kun je tot nu toe alleen bijhouden via je interactieve tv-ontvanger. Omdat we dit verzoek al een paar keer voorbij hebben zien komen, wordt er naar gekeken om het balkje met opslagruimte te toe te passen in de app en de webversie. Er wordt dus aan gewerkt 😃
Reputatie 7
Badge +19
@Faas Wilkes, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Marina, bedankt voor jouw reactie. Het is mij duidelijk en ik wacht het af.

Is deze 200 uur per decoder of per klant?

 

Reputatie 7
Badge +21

Tot 200 uur opnemen per klant ongeacht aantal ontvangers. Overschrijd je dat dan worden je oudste niet beveiligde opnames gewist

(bron)

Hallo, een jaar geleden is door Marina gemeld dat er wordt gewerkt aan het zichtbaar maken van de hoeveelheid gebruikte schijfruimte voor opnames in de App en op de PC. Is dit al bijna beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +25

Hallo, een jaar geleden is door Marina gemeld dat er wordt gewerkt aan het zichtbaar maken van de hoeveelheid gebruikte schijfruimte voor opnames in de App en op de PC. Is dit al bijna beschikbaar?

Ik heb nog geen melding nieuws voorbij zien komen dat deze optie er binnenkort is eerlijk gezegd.

Bedankt voor je reactie Paul, zou je het nog een keer onder de aandacht willen brengen bij het ontwikkel team? 

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor je reactie Paul, zou je het nog een keer onder de aandacht willen brengen bij het ontwikkel team? 

Reeds gedaan. ;) Het is een gevalletje “staat wel op de wensenlijst, echter niet bovenaan...”

Hallo,

In de huidige versie van de app op de laptop (https://tv.kpn.com/) is nu zichtbaar hoeveel ruimte je nog hebt. Bedankt, hiermee is mijn vraag beantwoord.