Beantwoord

Salora 24HA3704 koppelen aan afstandsbediening

  • 12 April 2021
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Heb een Salora televisie model 24HA3704. Krijg deze niet gekoppeld met de afstandbediening van de router. De stuurcode is niet bekend en komt ook niet voor in de lijst van KPN. Hoe krijg ik deze nu gekoppeld? Op de lijst van KPN komen bijna geen Salora toestellen voor. Graag antwoord.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 15 April 2021, 11:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Ravage, van harte welkom op ons forum!

Het kan soms even zoeken zijn naar de code waarmee je de afstandsbediening aan jouw tv kunt koppelen. We doen ons best om zo veel mogelijk codes te verzamelen op onze website, maar ik begrijp dat je nog geen werkende code voor jouw tv hebt gevonden. Daarom ben ik even op onderzoek uit gegaan, en kwam ik dit topic over het koppelen met een Salora tv tegen: 

 

Ik hoop dat je daarmee verder komt, of dat er anders nog iemand anders langs je topic komt om je verder te helpen! We hebben veel behulpzame gebruikers met kennis hier op ons forum :) Laat gerust weten hoe het is afgelopen.