salto 1 en 2publieke omroep

• 7 juni 2013
  • 2 reacties
  • 5655 keer bekeken

ik en mij tante hebben nu een digitale box van KPN en missen de publieke omroep zender van Amsterdam SALTO 1 en 2. Wij wilden beide graag overtsappen naar interactieve tv maar zien op de site van KPN ook dat daar deze zender er niet tussen zit?? Waarom is dat? Want bij UPC behoort deze zender tot het Basispakket..

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dit is voor het eerst dat ik van Salto tv hoor, moet ik zeggen. Misschien kan je via de site kijken (zeker als je een smart tv hebt), ben bang dat dit soort zenders namelijk niet heel snel aan de zenderpakketten worden toegevoegd :D

http://www.salto.nl/

Reputatie 2
Badge +1
Beste febokad,

De zenders SALTO 1 en 2 zitten inderdaad niet in het zenderpakket. De reden hiervoor is via deze link onder veel gestelde vragen terug te vinden en komt kort op onderstaande neer.
Op basis van kijk- en luistergegevens en klantonderzoeken, wordt jaarlijks een afweging gemaakt welke zenders we missen of op welke manier we het zenderaanbod kunnen verbeteren. Hiermee proberen we zoveel mogelijk aan alle wensen van onze klanten tegemoet te komen en een zo compleet mogelijk zenderaanbod te bieden.

Met vriendelijke groet,

Robin

Reageer