Beantwoord

Samsung smart tv krijgt geen contact met KPN tv

  • 27 January 2020
  • 10 reacties
  • 1059 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Sinds een maand hebben we een nieuwe samsung tv.

Echter ik krijg het niet voor elkaar om verbinding met de kpn tv te krijgen.

Alle andere voorzieningen zoals netflix en youtube werken wel.

heeft iemand een oplossing?

mvg, jurgen

icon

Beste antwoord door lup 29 January 2020, 16:07

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

HEEFT U HEM WEL OP DE JUISTE HDMI KANAAL GEZET dat kan u regel met de sous KNOPJE links onder u  afstand bediening  of de afstand bediening van u tv 👍😉

Welk knopje?

 

Hallo @lup , er zit vast ook wel een standaard afstandsbediening bij, daar zou een knop SRC (source=bron) op moeten zitten, anders zit deze knop in ieder geval wel op de afstandsbediening die bij de decoder hoort, daar kun je de bron (source) ook mee instellen.

 

Reputatie 7
Badge +9

kan u het zwarte gedeelte naar beneden schuiven. hij kan daar ook onder zitten 😉

Reputatie 7
Badge +10

Welk knopje?

 


Het ‘huisje’ de Smart Hub, daar zijn verschillende opties onder te vinden. 

Dit is het hoofdmenu van Samsung waarin je instellingen, aangesloten afspeelbronnen, live tv en apps etc.

HDMI 1 zit goed, maar ik blijf dit zien en krijg geen verbinding met kpn

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @lup. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat je een nieuwe Samsung tv hebt aangeschaft. Is het inmiddels al gelukt om jouw tv te verbinden met onze tv-ontvanger? Zoals ik het bekijk zit je nog in het installatieproces van jouw tv. Pas wanneer je deze installatie hebt voltooid kan je de juiste HDMI poort selecteren en tv kijken. Als je er niet uitkomt, dan horen we dat graag van je!

Ik ben er inmiddels uit.

het lag aan de oude kabelontvanger, ik had een oude Motirola VIP1963, nieuw en kleiner kastje gekregen en alles werkt perfekt.

 

vooral dank aan KPN, superservice

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het uiteindelijk toch gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je. Veel kijkplezier toegewenst!:slight_smile:

Reputatie 7
Badge +9

Veel plezier met u nieuwe TV en wat fijn  dat als nu werkt veel kijk plezier 👍😉

Reageer