Beantwoord

SBS6: Beschuldigd, daarna Fleur Je Leven. Daarna weer beschuldigd.

• 4 april 2017
  • 21 reacties
  • 395 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Ik vind dit een rare programmering. Na Fleur Je Leven kun je Beschuldigd niet meer instellen als: "Plan Serie Opname." Ik heb het gevoel dat die omroepen erom doen om de providers dwars te zitten! Want de 2e opname van beschuldigd kan ik wel "gewoon opnemen," Maar niet seriematig! :(

Hoe zit dat eigenlijk? Want ik kan me herinneren dat dit ook met Carlo's TV Café was. Want daar zat RTL Nieuws toen tussen, en daarna weer Carlo's TV Café. Misschien een idee om met SBS Broadcasting contact opnemen?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 11 april 2017, 22:42

Ik heb het programma "beschuldigd" als seriematig op opname staan. Maar ik heb echt mazzel met die 15 minuten uitloop. Want hij neemt ook "Fleur Je Leven" op, en die duurt 1 minuut. Daarna gaat ie weer verder met "beschuldigd". En die staat er dan ook op. 🙂 In principe is deze issue opgelost. 🙂
Bekijk origineel

21 reacties

Was gisteren ook met Peking Express, superirritant.......
Reputatie 7
Badge +18
Was gisteren ook met Peking Express, superirritant.......Ben ik gelukkig niet de enigste! Lijkt wel of die programmamakers dit expres doen! 😞
Reputatie 7
Dat vermoeden heb ik ook, om opnemen tegen te gaan. Want alleen bij opgenomen programma's kun je reclame doorspoelen, bij lineaire uitzendingen (!) en bij Begin Gemist/Terugkijken via de Gids niet. En reclamezenders zoals RTL en SBS is er alles aan gelegen dat je toch vooral naar hun reclameblokken kijkt: daar halen ze hun inkomsten uit.
Reputatie 7
Over dit probleem, dat ene minuutje ertussen in de EPG, is al een topic. Gelukkig is het alleen op NET5. Je kunt het "omzeilen" door deel 2 handmatig in te plannen maar dan SD en als éénmalige opname. Want doe je dat ook in serie neemt ie de volgende keer deel 1 op. En dan heb je dat 2 x , SD en HD, en dat is ook niet de bedoeling.
Het eerdere topic: Programma's in tweeen geknipt in de gids, maar één helft opgenomen.
Reputatie 7
Badge +18
18:30 was beschuldigd geweest, en hij heeft de opname gedaan. En Fleur Je Leven heeft ie ook meegenomen in de opname, en het vervolg van Beschuldigd heeft ie ook gepakt. En ik had nog 2 minuten over van die 15 minuten uitloop van die opname.
Reputatie 7
Dan was het 2de deel kort genoeg voor de uitloop (van 15 minuten vlgs de epg). Mazzel.

Vreeeselijk programma trouwens, dat beschuldigd. Kan er niet naar kijken.
Reputatie 7
Badge +18
Vreeeselijk programma trouwens, dat beschuldigd. Kan er niet naar kijken.Ik vind het wel hilarisch! En het is waargebeurd. Dus, ik denk dan: "Eigen schuld!"
Reputatie 7
Over dit probleem, dat ene minuutje ertussen in de EPG, is al een topic. Gelukkig is het alleen op NET5. Je kunt het "omzeilen" door deel 2 handmatig in te plannen maar dan SD en als éénmalige opname. Want doe je dat ook in serie neemt ie de volgende keer deel 1 op. En dan heb je dat 2 x , SD en HD, en dat is ook niet de bedoeling.
Het eerdere topic: Programma's in tweeen geknipt in de gids, maar één helft opgenomen.
Dit werkt voorlopig nog voor die mensen die nog geen HD-vanaf-1 hebben. Zodra dat zijn beslag krijgt zijn er geen SD-equivalenten meer van HD-zenders.
Reputatie 7
Vooralsnog zijn er pas 20.000 (heeft Paul vermeld). Op zo'n 2,5 miljoen klanten is dat momenteel te verwaarlozen.
Reputatie 7
Zoals ik al zei "voorlopig" ...;) Overigens is dat getal van 20.000 ook al weer een week of zo oud, dus het zullen er wellicht/vast inmiddels meer zijn. Hoe dan ook, opnemen van SD én HD is een tijdelijke oplossing die niet meer voor iedereen is weggelegd.
Reputatie 7
Badge +24
Hello iedereen, super irritant inderdaad. Gelukkig kijk ik vrijwel nooit iets op die zenders. ;)

Maar dit is zeker bekend. Ik weet dat de mensen die hier over gaan(en dat is niet alleen KPN inderdaad) hiermee bezig zijn. Of het op korte termijn is opgelost weet ik niet. Het klinkt best simpel maar de praktijk is toch wat anders.

Vooralsnog zijn er pas 20.000 (heeft Paul vermeld). Op zo'n 2,5 miljoen klanten is dat momenteel te verwaarlozen.
Klopt, maar wat Henk zegt is wel handig om te weten. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Vooralsnog zijn er pas 20.000 (heeft Paul vermeld). Op zo'n 2,5 miljoen klanten is dat momenteel te verwaarlozen. @Paul_ effe offtopic: hoeveel van die 20.000 abonnees zijn het er nu geworden? Zo kunnen we een schatting maken hoeveel er dat per week zijn. En gaat ie omzetting 24/7 door, of alleen overdag??
Reputatie 7
Badge +24
@Paul_ effe offtopic: hoeveel van die 20.000 abonnees zijn het er nu geworden? Wat geworden? Ik snap je vraag niet. Er zijn op dit moment ongeveer 20.000 klanten die HD vanaf 1 hebben.

En gaat ie omzetting 24/7 door, of alleen overdag??
Weet ik niet zeker maar ik vermoed voornamelijk 's nachts.
Reputatie 7
Badge +18
Ik snap je vraag niet. Er zijn op dit moment ongeveer 20.000 klanten die HD vanaf 1 hebben.Ik bedoel hoeveel ze er per week doen. Zo ik kun je een inschatting maken hoeveel er per maand wordt gedaan.
Reputatie 7
Badge +24
Ik snap je vraag niet. Er zijn op dit moment ongeveer 20.000 klanten die HD vanaf 1 hebben.Ik bedoel hoeveel ze er per week doen. Zo ik kun je een inschatting maken hoeveel er per maand wordt gedaan.Nee, dat weet ik niet. Laten we nu weer on-topic gaan. 🙂
Reputatie 6
Badge +8
@Paul_,

Goed idee om weer ontopic te gaan 😉 wanneer pakt KPN hun verantwoordelijkheid en lossen ze dit probleem op? Jullie wijzen doodleuk op social media naar Net5 en Talpa maar dat is een beetje kinderachtig. Jullie weten al maanden dat dit een probleem is (inderdaad Carlo's TV Café) en weigerde dat op te lossen want er waren nauwelijks mensen die dat programma wilde opnemen aldus KPN. Nu speelt het probleem opnieuw en doen jullie wederom niets.

Mensen geven Net5 de schuld maar daar zit het probleem niet. Het probleem is de cloud opneem dienst van KPN. Bij alle providers kun je alle programma's netjes opnemen zonder problemen behalve bij KPN. We kunnen moeilijk van de omroepen gaan verwachten dat ze de TV gids omgooien omdat KPN iets niet kan oplossen 😛
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb het programma "beschuldigd" als seriematig op opname staan. Maar ik heb echt mazzel met die 15 minuten uitloop. Want hij neemt ook "Fleur Je Leven" op, en die duurt 1 minuut. Daarna gaat ie weer verder met "beschuldigd". En die staat er dan ook op. 🙂 In principe is deze issue opgelost. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Paul_,

Goed idee om weer ontopic te gaan 😉 wanneer pakt KPN hun verantwoordelijkheid en lossen ze dit probleem op? Jullie wijzen doodleuk op social media naar Net5 en Talpa maar dat is een beetje kinderachtig. Jullie weten al maanden dat dit een probleem is (inderdaad Carlo's TV Café) en weigerde dat op te lossen want er waren nauwelijks mensen die dat programma wilde opnemen aldus KPN. Nu speelt het probleem opnieuw en doen jullie wederom niets.

Mensen geven Net5 de schuld maar daar zit het probleem niet. Het probleem is de cloud opneem dienst van KPN. Bij alle providers kun je alle programma's netjes opnemen zonder problemen behalve bij KPN. We kunnen moeilijk van de omroepen gaan verwachten dat ze de TV gids omgooien omdat KPN iets niet kan oplossen :P
We doen niet niets zoals ik al eerder aangaf. En het is niet zo dat het alleen bij Net5/Talpa etc. ligt. Het is meer een combinatie van.
Reputatie 6
Badge +8
We doen niet niets zoals ik al eerder aangaf. En het is niet zo dat het alleen bij Net5/Talpa etc. ligt. Het is meer een combinatie van.

Goed om te lezen! 🙂 al had het natuurlijk enkele weken/maanden geleden tijdens het probleem bij Carlo's TV Café al opgelost moeten worden. Nu hebben ze eigenlijk zitten wachten tot het weer voorkwam.
Reputatie 7
Badge +24

Goed om te lezen! 🙂 al had het natuurlijk enkele weken/maanden geleden tijdens het probleem bij Carlo's TV Café al opgelost moeten worden. Nu hebben ze eigenlijk zitten wachten tot het weer voorkwam.
Ze hebben niet zitten wachten, je merkt het alleen niet. Dit is iets waar meerdere partijen invloed op hebben waardoor het een stuk lastiger is om op te lossen. Heeft dit de allerhoogste prioriteit? Nee, dat denk ik dan ook weer niet.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb van de week meegemaakt dat "beschuldigd" er niet helemaal op stond. Dit kwam door de tussenkomst van "Fleur Je Leven." En bedankt, SBS6! 😠 Maar gelukkig hebben we "Gemist via de gids" terugkijken. Dat is tenminste ook in HD. Via programma gemist (KIJK) is het in SD. 😞

Reageer