Beantwoord

Screensavers

  • 3 April 2019
  • 4 reacties
  • 3651 keer bekeken

Je hebt een haardvuur, en aqarium. Maar zijn er meerdere screensavers die je kan downloaden?
Vind het wel erg gezellig om het aan te hebben als ik bezoek heb😀
icon

Beste antwoord door PeterG 4 April 2019, 01:58

Bekijk origineel

4 reacties

Er zijn er wel meer. Op internet zijn er 100-en te vinden. O.a. wasmachine, birdcage.
Alleen... die zijn wel via een pc te af te spelen. Een laptop kan via HDMI of Chromecast naar je tv streamen. O.a. op Youtube staan er veel. That reminds me: misschien via de Youtube-app in de ontvanger?

Te downloaden valt er helaas niet op de tv-ontvanger of een Smart TV.

Via de apps op de ontvanger biedt KPN alleen het haardvuur en het aquarium. Dat zijn ook de populairste.

Zelf heb ik op DVD en BlurayDisc meerdere haardvuren en aquaria.

Ik heb alvast voor je gegoogled:
https://www.google.com/search?q=screensaver+youtube
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Ketadiena. Welkom op het forum. Ik zie dat PeterG al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +22
Ik krijg het zelfs op me 4K ontvanger met de oude YouTube app: (Helaas hebben we de nieuwe variant nog niet)


Ziet er op zich leuk uit! En verschillende haardvuren:


Toch gezellig! 🤗

Goedemorgen.

 

Het is irritant de Stingray screensaver, als ik naar de radio luistert en ga naar MENU, Apps op TV, selecteer ik Haardvuur of Aquarium als screensaver mooi om te zien, maar het geluid van de radio is weg.

Het zou mooi zijn als de klant dit zelf kiezen kan, de screensaver met geluid van de radio.

Groet Roel

Reageer