Beantwoord

Seizoen 3 The handmaid’s tale

  • 25 May 2019
  • 5 reacties
  • 5576 keer bekeken

Ik las dat in Amerika het 3e seizoen van The Handmaid’s tale op 5 juni start. Is het al bekend wanneer dit seizoen bij KPN pluspakket te zien is?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 27 May 2019, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 2
Ik las dat in Amerika het 3e seizoen van The Handmaid’s tale op 5 juni start. Is het al bekend wanneer dit seizoen bij KPN pluspakket te zien is?
ik denk nooit want het vorige seizoen zat bij Videoland en ik verwacht dus dat het nu ook wel het geval zal zijn.
je zult dus gewoon voor een maand een abonnement moeten nemen met het voordeel dat je dan wel de hele serie achter elkaar kunt zien, vaak zijn er ook aanbiedingen van 1 maand gratis en dan kun je dus de hele serie gratis bekijken.
heb ik vorig seizoen ook gedaan en dat beviel prima.
Slim advies! Dank!
Reputatie 7
Badge +25
Ik las dat in Amerika het 3e seizoen van The Handmaid’s tale op 5 juni start. Is het al bekend wanneer dit seizoen bij KPN pluspakket te zien is?
Onbekend. Ik heb nog geen informatie of/wanneer seizoen 3 via het Pluspakket beschikbaar komt. Je ziet over het algemeen dat het bij ons wat later beschikbaar komt aangezien seizoen 2 pas recent is toegevoegd...

Goed advies inderdaad @mathijs44!
Kan niet wachten op seizoen 3!
@Binca @FVip
Ik heb even wat uitzoekwerk gedaan. En in ander topic een reactie gezet.
Zie: https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/handmaids-tale-476364#post792436