Beantwoord

Seizoen Modern Family opnemen lukt niet meer

  • 12 May 2019
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik wil een seizoen van modern familie op comedie central opnemen welke ik in het verleden ook al eens heb opgenomen.
Ik heb de ontvanger al meerdere malen naar fabrieksinstelling terug gezet maar het lukt niet.
Wat kan ik nog meer doen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 13 May 2019, 13:46

Bekijk origineel

6 reacties

Kan je het helemaal niet programmeren? Of lukt 'als serie' niet en 'per aflevering' wel?

Hier gaat het overigens prima.

> Heb je al oude opnameplanningen van deze serie uit "geplande opnamen" verwijderd? Dat gaat niet vanzelf.
Reputatie 7
Badge +22
Het kan best zijn dat er ook herhalingen zijn, en die plant ie dan niet:


zie hier:

Kan je het helemaal niet programmeren? Of lukt 'als serie' niet en 'per aflevering' wel?

Hier gaat het overigens prima.

> Heb je al oude opnameplanningen van deze serie uit "geplande opnamen" verwijderd? Dat gaat niet vanzelf.

Ik kan wel per aflevering opnemen en alle opnameplanningen uit geplande opnamen verwijderd.
Ik heb het al eens eerder met een serie gehad (last man standing) Alle geplande opnamen verwijderd terug naar fabrieksinstellingen en na dit twee keer herhaald te hebben deed hij het toen wel maar nu lukt het niet zelf niet na meerdere keren naar fabrieksinstellingen terugzetten.
Zoals Dennis al terecht opmerkt, dezelfde afleveringen worden vaak direct achter elkaar herhaalt. Hij zal alleen afleveringen opnemen (inplannen) bij serieopname als het opeenvolgende nummering is v.d. afleveringen.
Als je als serie plant, is het ook steeds maar 4 dagen vooruit omdat de epg niet verder gaat. Maar hij zal a.h.g.i. wel 4 dagen vooruit blíjven plannen dan.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @hermanvv, Is het je zo duidelijk waarom dit niet lukt op deze manier? Jammer genoeg is er geen andere oplossing voor. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het ons vooral weten!
Jammer dat het niet als serie opnemen lukt nu maar iedere aflevering apart (iets meer werk)

Reageer