Beantwoord

Seizoen niet kunnen kijken

  • 16 January 2020
  • 15 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik heb er al langer last van maar toen kon je nog je aflevering invoeren om bij je aflevering te komen,  nu kom ik nergens. Dus als je bij je series in je pluspakket verder dan seizoen 3 wil komen kom je met interactief kijken er niet meer? 

icon

Beste antwoord door PeterG 21 January 2020, 23:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7

Hallo @Linda112, er zijn meer series die meer dan 3 seizoenen hebben, die afleveringen moet je dan wel kunnen kijken natuurlijk. Merk je dit bij een specifieke serie, of ervaar je het bij meer series met meer dan 3 seizoenen?

Het zou wel prettig zijn als je vermeld wélke serie je bedoelt. En of je via ontvanger of online bedoelt.

Reputatie 1

Ik denk dat ik het bij alle series heb die meer dan 3 seizoenen heeft. Ik heb het nu met Grey. ' anatomy,  vikings  en bij ugly betty maar daar kon ik mijn aflevering intoetsen en ik was er ook. Nu moet ik wachten eer ik bij de tv kan want dan kan ik ze weer wel kijken. 

Apart. Via de website van interactieve tv kan ik alle 15 seizoenen oproepen. Het lijkt idd alsof er 3 zijn maar kan gewoon (in dit geval met het scrollwieltje maar met een touchscreen natuurlijk met de vinger) het vakje doorscrollen en krijg dan 4 t/m 15 als keuze.

Ben je overigens het 16de seizoen ook aan het opnemen op Net5. (er zijn al een paar afleveringen geweest)

Grey’s is via On Demand tot 6 juli 2020 beschikbaar.

Reputatie 7

Waar proberen jullie het precies te bekijken @Linda007 en @Linda112? Is dat op de tv-ontvanger zelf, in de iTV Online app of op de website? Peter ziet alle 15 seizoenen van Gray's Anatomy wel op de website, ik krijg ze ook te zien als ik het op onze tv-ontvanger probeer. Zouden jullie dat kunnen toelichten?

Reputatie 1

Ik ben beide Linda.' S  😂 op website. Ik keek op mijn mobiel en dan klikt alle seizoenen wel gewoon open. Via de laptop dus niet.

Reputatie 1

Verder kom ik niet

Zoals ik al zei: zet je cursor in dat vakje (waar seizoen 1 t/m 3 onder elkaar staan) en gebruik het scrollwieltje! op je muis. Dan kan ik alle 15 seizoenen via de laptop benaderen. Jij dus ook :wink:

Geen muis?
Zet de cursor daar. Houdt de rechterknop bij het touchpad ingedrukt en druk op pijltje omhoog danwel omlaag. Dat werkt ook.

Reputatie 7

Ik had dat vermoeden inderdaad al @Linda007 :wink:  In dat menuutje op het screenshot zou je de andere seizoenen wel moeten kunnen vinden op de manieren die Peter beschrijft. Lukt het op die manier wel?

Reputatie 1

Met die rechter muis knop krijg ik dit en dan kan ik met de pijltjes er wel Door maar dan krijg ik nog niet de seizoenen

Lees ajb effe goed.

Terwijl de cursor in dat grijze vlak staat...

Muis: Gebruik niet de rechtermuisknop maar het scrollwieltje.

Touchpad: Houdt de rechterknop bij de touchpad ingedrukt en gebruik de hoger/lager pijltjes.

Reputatie 1

Oohhhh ja ik had m nooit ingedrukt gehouden 😂 opgelost. Dank je wel ☺ 

Toppertje! :grinning:

Veel kijkplezier.

De seizoenen zijn tot 6 juli beschikbaar!

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het met de tip van Peter is gelukt Linda's :slight_smile:  Zo kan je alle series met meer dan 3 seizoenen weer kijken zo lang ze beschikbaar zijn. Veel kijkplezier!