Beantwoord

Serie de Vikings

  • 12 January 2019
  • 12 reacties
  • 2416 keer bekeken

Ik heb het KPN pluspakket. Bij de series, kan ik alleen van de serie de Viking seizoen 1 zien en seizoen 4.
Ook deel 1 van seizoen 2, maar de rest dus niet. Ik heb echt alles gereset , ook de klantendienst gebeld en niemand heeft een oplossing. Ik zag al dat er nog iemand dit probleem had, dus het komt meer voor.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 January 2019, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Lia, welkom hier. Toevallig zag ik inderdaad dat er nog iemand hier was met dit probleem. Gek genoeg heb ik dit probleem hier niet. Heb je de reset gedaan zoals hier uitgelegd?

Ik hoor dit graag van je. Vikings is overigens een ontzettend gave serie. 🙂
Beste Alex, ja we hebben de reset zoals aangegeven gedaan en ook nog de x-box en ontvanger gereset en nog steeds geen seizoen 2 en 3 van de Vikings. Ik baal er echt van want het is idd een fantastische serie.
Reputatie 7
Badge +24
Snap ik volkomen, nog even een laatste vraag. Zie je seizoen 2 en 3 wel? Of zie je ze simpelweg niet. Zou je anders hier een foto willen plaatsen van wat je precies ziet op je scherm?
Ik heb deel 1 van seizoen 2 kunnen kijken en daarna niet meer. Seizoen 3 doet helemaal niets. Zijn nu seizoen 4 aan het kijken en die doet het net als seizoen 1 prima. Als bv deel 2 van seizoen 2 klaar staat en je drukt op start dan gebeurt er gewoon helemaal niets. Dus een foto heeft geen zin.
Reputatie 7
Badge +24
Zou je dat toch willen plaatsen hier? Dan kan ik dit meenemen voor een technisch onderzoek, het vreemde is dat ik het zowel hier als bij mij thuis niet kan reproduceren. Dus als je dat ajb zou willend doen, heel graag. Een foto van Menu > on demand en dan Vikings.
Heb een foto geplaatst, het kastje wordt rood en hij begint niet te spelen. Er is nog iemand met hetzelfde probleem, dus ik doe echt niets fout. Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen want ik word er onderhand agressief van....

Beste moderator, we zijn nu één week verder en seizoen 4 van de Vikings heb ik nu helemaal gekeken. Wanneer kan ik seizoen 2 en 3 nu eindelijk bekijken? Wanneer gaat de KPN nu eindelijk actie ondernemen? Ik betaal voor de serie, dus zou echt leuk zijn als het probleem wordt opgelost. Ik ben nu zo'n 30 jaar klant bij de KPN maar dit is echt GEEN service, groet Lia
Reputatie 7
Badge +24
Lia, ik denk dat ik weet hoe we dit kunnen oplossen. Zou je de ontvanger in HD modus willen zetten?

Druk op je afstandsbediening op het menu druk op [Instellingen]
Druk op [Beeldscherm & Kwaliteitsinstellingen]
Ga naar [Best mogelijke kwaliteit op deze tv-ontvanger]
Druk op het pijltje naar links of rechts om kwaliteit van te wijzigen van SD naar HD standaard.

Klik daarna op opslaan. Werkt dit nu?
Super, dank je wel, de Vikings werkt nu helemaal goed! Bedankt Alex!
Reputatie 7
Badge +24
Fijn, heeft even geduurd maar dan hebben we ook wat. 😉
Reputatie 1
Waarom maar 4 seizoenen beschikbaar. er zijn toch meer!
Reputatie 7
Badge +24
Waarom maar 4 seizoenen beschikbaar. er zijn toch meer!

Hi Ruiling. Dit klopt, die uitzendrechten hebben we helaas nog niet. Dit probleem speelt vaker met buitenlandse series, daar kan ik me overigens ook vaak aan irriteren. Het is helaas een kwestie van afwachten.