Beantwoord

Serie Fenix ondertiteling

Hoe kan ik ondertiteling voor deze serie krijgen, eventueel apart ondertitelingsbestand?
icon

Beste antwoord door Erik_ 16 maart 2018, 15:26

Goed nieuws, ik krijg net bericht dat de ondertitelde versie van Fenix nu beschikbaar is. Ook te vinden onder On Demand > Voor Jou.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Zodra de serie Fenix on demand onder KPN presenteert beschikbaar komt zal ie vast en zeker ondertiteld zijn via de keuze "series NL ondertiteld".
Ik zie de serie momenteel alleen nog op het tv kanaal vermeld maar daar kijk ik nooit naar. On demand (KPN presenteert) staat ie nog niet.
Reputatie 7
Badge +26
Hallo Jan, welkom op het forum! Apart ondertitelingsbestand kunnen we helaas niet aanleveren. Wel heb ik navraag gedaan of er nog een ondertitelde versie beschikbaar komt. Zodra ik daar duidelijkheid over heb laat ik het weten.

Peter, Fenix is al On Demand te kijken maar staat niet in de KPN Presenteert categorie. In plaats daarvan is het te vinden onder On Demand > Voor Jou.
Reputatie 7
Erik_ schreef:

Peter, Fenix is al On Demand te kijken maar staat niet in de KPN Presenteert categorie. In plaats daarvan is het te vinden onder On Demand > Voor Jou.

Jeetje wat een stomme plek voor een KPN Presenteert serie. I.i.g. bedankt 😄

Erik, van de meeste series is er bij KPN Presenteert on demand ook ondertitelde versie beschikbaar. Zou raar zijn als dat van Fenix niet beschikbaar komt.
Reputatie 7
Badge +26
Goed nieuws, ik krijg net bericht dat de ondertitelde versie van Fenix nu beschikbaar is. Ook te vinden onder On Demand > Voor Jou.
Reputatie 7
Badge +26
PeterG schreef:

Erik_ schreef:

Jeetje wat een stomme plek voor een KPN Presenteert serie. I.i.g. bedankt 😄

Het was ook niet de plek waar ik direct had verwacht dat het zou staan. Heb er ook even naar moeten zoeken 😃

Reageer