Beantwoord

Serie GoT bij KPN?

  • 6 March 2019
  • 12 reacties
  • 28749 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties
Hallo, Is er een enige mogelijkheid om alsnog bij KPN te blijven en de serie game of thrones te zien? Of heeft alleen ziggo die?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 7 March 2019, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Vraag: Is er een enige mogelijkheid om alsnog bij KPN te blijven en de serie game of thrones te zien?

Antwoord: Nee en ja. Je kunt bij KPN blijven, gewoon gezellig bij vriend(in) met Ziggo (die ook het extra pakket heeft) de afleveringen kijken. V.a. 15 april komt er steeds 1 afl. bij. Per 19 mei staan ze alle 6 online, lekker bingewatchen.

Vraag: Of heeft alleen ziggo die?

Antwoord: Ja, en alleen via extra pakket! Hun pluspakket namelijk, wat ze Movies & Series XL noemen, daar staat het in het on demand deel. Dat kost nog eens € 11,95 extra.
De laatste serie van GoT (8) is maar 6 afleveringen van 45 minuten. De eerste aflevering staat 15 april in On Demand van het Movies & Series (X)L pakket. Elke week wordt er 1 aflevering aan toegevoegd.

En ach, Liberty Global wilde zelf dat 70 % van Nederland, of zo, er niet naar kan kijken. In een groot deel van Nederland kán men zich niet eens op Ziggo abonneren! Daar zitten andere kabelbedrijven. Dan steken ze dat HBO ook maar in hun r***, toch?
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Ker! Helaas kan GoT niet worden aangeboden via KPN. Alleen Ziggo heeft de (HBO) rechten om series als GoT aan te mogen bieden. Er zijn ongetwijfeld alternatieve manieren om de serie te kijken, maar vanuit KPN gaat dat helaas niet gebeuren.
@PeterG bedankt voor je bericht! Maar in hoeverre is het zeker dat alle afleveringen in mei worden uitgebracht? Dan kan ik er gewoon op wachten ( denk ik)
@Paul_ okee bedankt voor je bericht!
15 april komt de eerste online. Vervolgens elke week eentje. Op 19 mei de laatste en staan ze er dus allemaal. (alleen beschikbaar voor Ziggo klanten met het Movies & Series XL of L pakket)
IMDB is altijd wel heel betrouwbaar voor die info. Releasedatums bij de afleveringen die voor Nederland. (de site past dat nml automatisch aan met NLD IP)

imdb.com/gameofthrones/season8.
@PeterG maar dan alsnog alleen via ziggo 😩😩. Of je moet heel lang wachten als ze online te verkrijgen zijn. Nou iig bedankt voor je antw
Reputatie 7
Badge +25
Uiteindelijk heb je een paar opties denk ik:

  • Bij iemand kijken die Ziggo heeft
  • Het Ziggo Go account lenen van een vriend/kennis
  • Wachten tot het op DVD/Blu-ray beschikbaar is (niet echt een optie lijkt me)
  • Illegale manier zoals torrents etc.
@PeterG maar dan alsnog alleen via ziggo 😩😩. Of je moet heel lang wachten als ze online te verkrijgen zijn. Nou iig bedankt voor je antw
Ja, alleen via Ziggo. Daar zit HBO alleen on demand in het Movies & series XL pakket. Nergens anders.
Zelfs niet alle Ziggo klanten kunnen 'm dus zien. Net als bij KPN het pluspakket heeft zeker 50% dat pakket niet.

Hij komt ook uit op DVD. In het najaar. Zal zo'n € 45 gaan kosten. Dit is de enige legale wijze voor allen die dat Ziggo pakket of überhaupt Ziggo niet hebben. Of kijken bij iemand met 'HBO on demand' in het Ziggo-pakket.

Wil je 'm niet kopen dan gewoon 1 X i.d. week kijken bij vriend(in)/kennis die het ook volgt (... nooit begrepen...) en die wel Ziggo heeft ÉN dat extra pakket. Of na 8 weken bingewatchen. Maar of de persoon in kwestie het dan volhoudt om niet te kijken....

Tip: ga halverwege, na 4 uitgebrachte afleveringen bingewatchen en dan weer 4 weken later de laatste 4.

Dat zijn de enige 2 mogelijkheden in Nederland. Legaal. Bedank Liberty Global maar, de eigenaar van de rechten voor HBO in Nederland. Die vind het kennelijk niet belangrijk dat men dat ziet in Nederland. Dus waarom zou je je druk maken? Het is toch maar een verzonnen serie die bovendien nergens de realiteit aantikt. Mijn te onrealistisch. Met rare monsters enzo.
@PeterG mss een rare vraag maar wat is bingewatchen??
Haha jaa ach ik wijzig zo mijn provider om die serie te zien, i know heel dom maar ik vind m veel te spannend! Zelf met die monsters haha😂Daarom wil ik kijken welke mogelijkheden er zijn. Stomme hbo ook!
Uiteindelijk heb je een paar opties denk ik:

  • Bij iemand kijken die Ziggo heeft
  • Het Ziggo Go account lenen van een vriend/kennis
  • Wachten tot het op DVD/Blu-ray beschikbaar is (niet echt een optie lijkt me)
  • Illegale manier zoals torrents etc.

@Paul_ kun je mij meer vertellen over je laatste punt....
Reputatie 7
Badge +25
@PeterG mss een rare vraag maar wat is bingewatchen??
Haha jaa ach ik wijzig zo mijn provider om die serie te zien, i know heel dom maar ik vind m veel te spannend! Zelf met die monsters haha😂Daarom wil ik kijken welke mogelijkheden er zijn. Stomme hbo ook!

Ik ben ook groot fan hoor. Ik heb ook alle boeken gelezen. 😉 Bingewatchen is wanneer je alle afleveringen in één zit achter elkaar kijkt.


Uiteindelijk heb je een paar opties denk ik:

  • Bij iemand kijken die Ziggo heeft
  • Het Ziggo Go account lenen van een vriend/kennis
  • Wachten tot het op DVD/Blu-ray beschikbaar is (niet echt een optie lijkt me)
  • Illegale manier zoals torrents etc.
@Paul_ kun je mij meer vertellen over je laatste punt....

Ik denk niet dat dit het juiste platform is om dat uit te leggen, maar om je op weg te helpen: https://www.webwijzer.nl/software/torrents-downloaden.html
Bingwatchen is .... oh, ik zie dat Paul dat al heeft uitgelegd. 😁
Anders biedt Google toch uitkomst als je een term niet kent?
https://www.google.com/search?q=bingewatchen