Beantwoord

Serie informatie (seizoen en aflevering) niet meer zichtbaar na laatste update van website

  • 30 August 2019
  • 5 reacties
  • 141 keer bekeken

Na de meest recente update van de website (volgens mij dateert die van 27, 28 of 29 augustus 2019), is er plots geen informatie meer zichtbaar m.b.t. seizoen en aflevering van een uitzending (ZEER irritant als je wilt weten of je een aflevering al gezien hebt).

Kunnen de DevOps'ers of SCRUM'ers van KPN deze info weer toevoegen alsook de andere seriegerelateerde problemen z.s.m. oplossen?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 3 September 2019, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Marcellovic, goed dat je het meldt. Er is inderdaad een update van de iTV website geweest vorige week (29e), waarvan de nieuwe detailpagina voor EPG items onderdeel was (theatermodus voor de player was een ander onderdeel). Ik snap verder precies wat je bedoelt, dus zal ik dit gaan neerleggen bij m'n collega's. Mocht ik hier meer informatie over krijgen zal dan zal ik het hier met je delen.
Reputatie 7
Badge +25
@Marcellovic: m'n collega's (en ik ook trouwens) zijn het met je eens, dus zullen we dit meenemen in de verdere ontwikkelingen. De info gaat dus weer terugkomen, ook al weet ik nog niet precies wanneer. Bedankt voor dit signaal!
Reputatie 4
Badge +1

Hoi.

 

Ik heb dit ook gemerkt. Maar wellicht een clue gevonden.

Wanneer je de opname afspeelt en vervolgens stopt, staat de seizoen info en aflevering er wel.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi.

 

Ik heb dit ook gemerkt. Maar wellicht een clue gevonden.

Wanneer je de opname afspeelt en vervolgens stopt, staat de seizoen info en aflevering er wel.

Hi @SiR-ROUND. Waar jij aan refereert is denk ik de tv-ontvanger. Kan dat kloppen? Want dat herken ik wel namelijk. 

Reputatie 4
Badge +1

Oh ja. Ik heb niet gezien dat dit om de website ging.

 

Ja. De ontvanger. Ook zeer frustrerend.