Beantwoord

Serie Mistresses On demand pluspakket

  • 25 November 2019
  • 2 reacties
  • 192 keer bekeken

Beste KPN
zojuist komen we er achter dat de serie Mistresses eraf is. Juist nu we net half weg seizoen 2 zijn, en ja we kunnen niet elke week de series kijken…….belachelijk dat ze zo kort erop staan. We betalen voor het pluspakket met dit als extra, betalen zelf 9,99 ipv 6.99 vanwege al lang lid…..wordt tijd dat jullie dit voor trouwe leden eens aanpakken! En daarnaast gewoon belachelijk dat series er weer zo snel afgaan, neem B.V. Brussel, staat er ook nog steeds op.

Maar goed, weer een ontevreden klant erbij, vond het al duur, maar nu nog meer teleurgesteld!
 

Gr. Theo 

icon

Beste antwoord door PeterG 26 November 2019, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Jammer dat je maar de helft van de serie hebt kunnen kijken.

Ik denk niet dat ze er kort op staan. Dat is doorgaans ca. 6 maanden.

Ik zelf check altijd hier even of een serie binnenkort verdwijnt. Mistresses is per 19 nov. vervallen (rechten om het aan te bieden).

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/alles-over-het-pluspakket-on-demand-van-kpn-433558

Het wordt wel hoog tijd dat de uiterste beschikbaarheidsdatum ook weer erbij komt te staan i.d. decoder.

Brussel is een van de weinige series waarvan KPN zélf de rechten heeft en deze dus langjarig kan aanbieden. Deze serie is n.b. in opdracht van KPN ooit gemaakt.

Reputatie 7
Badge +25

Welkom op het forum Theo. Hoewel Brussel en Mistresses niet echt te vergelijken zijn wat dat betreft snap ik de teleurstelling natuurlijk wel. Verder geeft Peter eigenlijk al alle info die ik ook wilde geven. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.