Beantwoord

serie opname probleem

• 8 maart 2018
  • 3 reacties
  • 269 keer bekeken

Hallo,
Ik heb nu al enige tijd het volgende probleem met serie opname. Een keer of twee per week koppelt het apparaat de serie opname los... ik krijg dan niet keurig bijvoorbeeld 8 opnames van Walking dead in een lijst maar allemaal los en bij geplande opname staat het dan helemaal onderaan maar hij neemt de volgende niet meer op... dan heb ik twee opties..
1 - ik moet het systeem resetten
2- ik kan dan de serie bij geplande opname de serie wissen en opnieuw als serie opname instellen, dan doet hij het weer een tijdje...

Dit betekend dus dat ik er nooit van op aan kan dat een serie opname ook werkelijk opgenomen wordt en ik dagelijks alles moet checken... Herkent iemand dit probleem en / of weet hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb het systeem ook al een paar keer terug gezet naar fabrieksinstelling maar ook dat bied maar een tijdelijk oplossing......
icon

Beste antwoord door Henk2304 8 maart 2018, 17:34

Dag @gewoon ik, welkom op het forum!

KPN kampt al een aantal jaren met synchronisatieproblemen van hun ontvangers bij serieopnames. Er is de afgelopen tijd veel vebeterd (ik had er veel last van maar nu nauwelijks meer). Bliijkbaar is dat bij jouw nog niet helemaal goed. Via de iTV Online app (mobiel of tablet) kun je zien hoe het werkelijk is. Wijkt dat af van wat de ontvanger laat zien rest er niets anders dan die ontvanger uit- en weer aan te zetten (via de netspanningschakelaar 8erop).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dag @gewoon ik, welkom op het forum!

KPN kampt al een aantal jaren met synchronisatieproblemen van hun ontvangers bij serieopnames. Er is de afgelopen tijd veel vebeterd (ik had er veel last van maar nu nauwelijks meer). Bliijkbaar is dat bij jouw nog niet helemaal goed. Via de iTV Online app (mobiel of tablet) kun je zien hoe het werkelijk is. Wijkt dat af van wat de ontvanger laat zien rest er niets anders dan die ontvanger uit- en weer aan te zetten (via de netspanningschakelaar 8erop).
Reputatie 5
Badge +1
Hier ook nog steeds last van, helaas. Ik heb dit probleem al zo vaak gemeld, zowel telefonisch als op dit forum, dat ik het inmiddels opgegeven heb.....
Als ik het probleem weer eens zie dan neem ik het maar gewoon voor lief. En inderdaad, de workaround van uit- en aanzetten of de geplande serie wissen en opnieuw inplannen, is de voorlopige "oplossing".
Dank je Henk2304 en Katana321 voor jullie reactie... ik vrees dat ik het er dan voorlopig mee zal moeten doen.. is niet anders. Ik heb geen ITV app dus ik kan het niet controleren...

Reageer