Vraag

Serie opname van "Broodje gezond" (NPO 2) lukt niet

  • 16 July 2019
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 7
Mijn vrouw klaagt over het feit dat het serie opnemen van "Broodje gezond" op NPO 2 niet werkt.
Is daar iets van bekend en hebben anderen hier ook last van?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi wjb.

Hier zojuist geprobeerd en het komt netjes in de lijst met geplande opnames. Heb je dit op meerdere ontvangers? Een bepaalde foutmelding? Software ook opnieuw ingeladen? Misschien overbodige vragen als het om jou gaat, maar ik stel ze toch.
Reputatie 7
Dank je voor je antwoord.
Ik begrijp van mijn vrouw dat het tot afgelopen maandag niet lukte om deze serie voor een serieopname op te slaan. Na het "op opslaan drukken" verdween die optie om serie op te nemen niet en lukte het daarmee dus ook niet om de serieopname vast te leggen. Mijn vrouw moest de uitzendingen als aparte losse uitzendingen vastleggen.
Ik begrijp van haar dat het seriopnemen sinds afgelopen maandag wel weer lukt.
Het heeft nu dan ook weinig zin om dit op een andere TV ontvanger uit te voeren want ook op de 4K Ultra-HD ontvanger lukt het nu dus wel weer.
Ik hoor haar de laatste tijd wel vaker mopperen over missende opnames, dus zal ik dit eens wat nauwkeuriger bijhouden.

Voor nu maar even geen aandacht meer aan schenken, maar ik vrees dat ik binnenkort wel weer terug zal komen in dit topic.
Reputatie 7
Badge +24
Ow jeej, hou het even in de gaten. Ik ga er nu dan niets mee doen aangezien het werkt. Je weet me anders te vinden.
WJB,

Heb ik ook gehad. Midsommer marteling.

Als ik de orphan headers verwijdert bij geplande opnamen, dan werkt het weer.

Er is toegezegd dat ze ooit het opnemen gaan vervangen. Ik ben alleen bang dat KPN dan al lang Movil heet.