Serie opnemen en reactie op dit probleem

• 23 januari 2018
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Sinds enige tijd (sinds de nieuwe software is gedistribueerd?) lukt het soms niet meer om series op te nemen. De afleveringen afzonderlijk opnemen lukt wel. Het gaat dan niet om alle series. Ik heb zelf nog niet kunnen uitvinden waarom de ene wel en de andere niet. Eerst heb ik alle zelfhulp mogelijkheden geprobeerd als opnieuw software laden en herstarten maar dat hielp niet. Vanmorgen daarom de helpdesk gebeld en daarmee het probleem doorgenomen. Hij kon me niet helpen en heeft een melding aangemaakt. Op mijn vraag wat er verder ging gebeuren zij hij dat er naar gekeken gaat worden en eigenlijk is daarmee de kous af. Er zal geen terugkoppeling zijn en moet maar afwachten of het probleem wordt opgelost. Echt nieuw is het probleem niet voor KPN omdat ik in fora het probleem eerder tegen kwam.
Ik gebruik het serie opnemen erg vaak en vind het hinderlijk dat ik nu maar moet afwachten of het opnemen gaat lukken. De onmogelijkheid van terugkoppeling van een melding vind ik een groot minpunt van KPN. Hoe moeilijk kan het zijn om de meldingen terug te koppelen via E-mail. Die is beschikbaar, ze weten met wie ze hebben gesproken dus hoe moeilijk kan het zijn om een persoon aan een melding te koppelen. Iets wat in de ICT wereld niet meer dan normaal is.
Ik ga dus nu maar gewoon wachten en hopen dat KPN dit probleem aan pakt.
Zucht!

2 reacties

Reputatie 7
Ik ondervind soms ook problemen met het inplannen van Serieopnames, als er al een serie met dezelfde naam ingepland is. Dat gebeurd vooral bij series waarvan ik al een eerder seizoen ingepland heb staan. Als ik die oude series verwijder uit de geplande opnames kan ik de nieuwe serie wel inplannen.
Reputatie 7
Badge +18
Dag JanHeij en welkom op het Forum. Ten eerste is het natuurlijk enorm vervelend dat je problemen ervaart met seriematig opnemen. Ik zie inderdaad terug dat je er met mijn collega aan de telefoon over hebt gesproken. Er zijn inderdaad vaker meldingen van dergelijke problemen. Deze worden geïnventariseerd en serieus bekeken. Het is inderdaad mogelijk dat je hier geen terugkoppeling over krijgt, maar dat betekent zeker niet dat er niet serieus naar gekeken wordt.

Reageer