Beantwoord

Serie Vikings speelt niet

  • 6 January 2019
  • 12 reacties
  • 537 keer bekeken

Weet iemand hoe het kan dat de Serie Vikings in mijn pluspakket wel seizoen 1 en 4 afspeelt en niet 2 en 3?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 January 2019, 22:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Vikings, welkom op het forum. Ik heb dit hier ook net getest en heb er geen problemen mee. Heb je dit probleem op meerdere ontvangers (indien je meerdere hebt)? Zou je de ontvanger ook willen resetten? Mocht dit niet werken, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik heb hetzelfde probleem met de serie de Vikings, ik heb alles gereset en de klantenservice gebeld, maar nog steeds lukt het niet om seizoen 2 en 3 te zien.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Lia, ik heb het wederom getest hier en geen enkel probleem. Heb je wel de reset uitgevoerd zoals hierboven beschreven?
Ik heb de reset volgens jouw uitleg gedaan plus nog de x-box en tv ontvanger herstart maar nog steeds geen seizoen 2 en 3 van de gave serie de Vikings.
Ik heb hetzelfde probleem. Heb gekeken t/m deel 2 1ste aflevering en dan houdt het op! Heb het systeem weer naar de fabrieksopstelling gezet, maar helpt niet,
Deel 4 kan ik wel weer kijken. Heb 2x gebeld, maar ze weten nog geen oplossing. Er is een melding gemaakt!
Bedankt voor je reactie, fijn dat er nog iemand precies hetzelfde probleem heeft. Wel heel irritant allemaal, het zou zo fijn zijn als alles gewoon werkt.....
Reputatie 7
Badge +24
Hi Robkoppie, zou je ook je profiel willen aanvullen met je adresgegevens en/of klantnummer en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook meenemen naar de technische dienst.
Heee Robkoppie en moderator, we zijn nu één week verder en ik heb seizoen 4 nu helemaal gekeken, maar seizoen 2 en 3 doen nog steeds niets. Wanneer gaat de KPN actie ondernemen?

Groet Lia
Reputatie 7
Badge +24
Lia, ik vraag je nogmaals om even geduld te hebben. We zijn hier echt mee bezig maar hebben de oorzaak nog niet gevonden. Zou je mij ook jouw gegevens willen toesturen in een privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Hi iedereen, ook in het andere topic dit beantwoord. Het blijkt dat die seizoenen niet in SD kwaliteit afspelen. De oplossing is om de ontvanger in HD modus te zetten indien beschikbaar, zie hieronder. Aan de SD versie wordt gewerkt in samenwerking met de leverancier.


Druk op je afstandsbediening op het menu druk op [Instellingen]
Druk op [Beeldscherm & Kwaliteitsinstellingen]
Ga naar [Best mogelijke kwaliteit op deze tv-ontvanger]
Druk op het pijltje naar links of rechts om kwaliteit van te wijzigen van SD naar HD standaard.
Klik daarna op opslaan.
Super, bedankt Alex! We kunnen weer kijken!
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen Lia. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.