Seriematig opnemen : BIJNA goed !!??

• 9 april 2014
  • 6 reacties
  • 2043 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Sinds de laatste uodate is er veel veranderd in positieve zin, mbt het seriematig opnemen. Wat ik echter wel lastig vind is dat, als je bijbvoorbeeld GTST insteld, seriematig, hij de volgende morgen ook de herhaling opnmeent. ALs je Celblok H opneemt, neemt hij ook (af en toe de herhaling mee) dit moeten jullie nog even wegwerken svp.

Verder heb ik nog af en toe dat als ik een opname verwijder uit deriematig opnemen (bijvoorbeeld die herhaling) deze toch in de overzichtslijst blijft staan en pas verdwenen is als je de decoder 1853 een keer uit en aan zet. Het vreemde is dat als je via Itvonline op je tablet kijkt, de opname daar al wel verwijders is ???

6 reacties

Sinds 2 weken heb ik exact hetzelfde probleem!
Is er al bekend wanneer dit opgelost gaat worden?
De laatste software updat heeft hier nml niets aan veranderd.
Reputatie 7
Ook de 2260 ondervindt dit probleem.

Reputatie 4
Badge +1
@Pimpelmees01@Koolmees:

Fijn om te lezen dat het grootste deel naar tevredenheid werkt. De overige problemen die er nog zijn met de ontvanger zijn absoluut bekend bij ons. Er wordt gezocht naar een oplossing en zodra die er is, zal die ook zo snel mogelijk toegepast gaan worden. Tot die tijd is er helaas nog even niks aan te doen.

Met vriendelijke groet,

Marco

Reputatie 7
... behalve regelmatig uit- en weer inschakelen.

Reputatie 4
Badge +1
@Henk2304

Inderdaad. Mocht dat overigens niet helpen dan kan een reset nog wel eens werken.

Met vriendelijke groet,

Marco

Reputatie 7
Zeker Marco,

Alleen duurt dat (vooral op de 1853) een stuk langer. Toen ik nog een 1853 had (vóór 2.0.10_13) moest ik om de andere dag software resetten om serieopnemen werkbaar te houden. Bij de 2260 was dat al beter en daar kon het met alleen uit- en inschakelen. Of dat nu ook bij de 1853 met _13 ook zo werkt weet ik niet.

Reageer