Beantwoord

Serieopname België Een

  • 7 April 2021
  • 14 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Serieopname België Een niet altijd correct. Wij nemen het programma Buren op en wat opvalt is dat de uitzending op de eerste maandag van de maand NIET wordt opgenomen. Iedere keer gebeurt dit. De overige dagen gaat het wel goed. Kan KPN eens kijken wat hier de reden van is

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 May 2021, 19:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey, da's gek, @Hoopvol. Zo op het eerste gezicht zou het gewoon goed moeten gaan. Alle afleveringen hebben hetzelfde seizoensnummer, en ik zie ook geen dubbele afleveringsnummers. Je geeft aan dat het elke eerste maandag van de maand mis gaat. Dan is het dus afgelopen maandag 5 april ook niet goed gegaan begrijp ik. Die aflevering is dan helemaal niet opgenomen en staat ook niet in je lijst? Of staat hij wel in je lijst met opgenomen afleveringen maar kun je hem niet afspelen?

Als je die vragen zou kunnen beantwoorden, dan kan ik hier naar laten kijken. 

Reputatie 7
Badge +9

@Erik_ , inderdaad de opname van maandag 5 april staat niet in de lijst met opnames. Wat ook opviel is dat achter Buren in de gids dan geen opname symbool staat zoals bij de andere dagen. Het is heel frappant.

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de reactie, Hoopvol. Navraag staat uit, ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. 

Reputatie 7
Badge +30

Hier ben ik weer, @Hoopvol. De tv mensen hebben hier naar gekeken en in het algemeen zien we geen problemen met deze serie. En ook niet met de opname van de afgelopen eerste maandag van de maand (5 april). Daarna hebben we specifiek op jouw account gekeken, en daar zien we wel een succesvolle opname op 5 april. Dus dan is het gek dat die dan in jouw lijst niet te zien is. Daar wordt op dit moment nog even verder naar gekeken of we daar een verklaring voor kunnen vinden.

Reputatie 7
Badge +9

@Erik_ , ik zal komende maand Mei eens kijken en dan ook gelijk foto's maken. In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling.

Reputatie 7
Badge +30

Hier ben ik weer, @Hoopvol. De tv mensen hebben hier naar gekeken en in het algemeen zien we geen problemen met deze serie. En ook niet met de opname van de afgelopen eerste maandag van de maand (5 april). Daarna hebben we specifiek op jouw account gekeken, en daar zien we wel een succesvolle opname op 5 april. Dus dan is het gek dat die dan in jouw lijst niet te zien is. Daar wordt op dit moment nog even verder naar gekeken of we daar een verklaring voor kunnen vinden.

 

Hoe is het gegaan met de opname van afgelopen maandag, @Hoopvol?

Reputatie 7
Badge +9

Hier ben ik weer, @Hoopvol. De tv mensen hebben hier naar gekeken en in het algemeen zien we geen problemen met deze serie. En ook niet met de opname van de afgelopen eerste maandag van de maand (5 april). Daarna hebben we specifiek op jouw account gekeken, en daar zien we wel een succesvolle opname op 5 april. Dus dan is het gek dat die dan in jouw lijst niet te zien is. Daar wordt op dit moment nog even verder naar gekeken of we daar een verklaring voor kunnen vinden.

 

Hoe is het gegaan met de opname van afgelopen maandag, @Hoopvol?

 

@Erik_  afgelopen maandag is Buren opgenomen. 🙂

Reputatie 7
Badge +30

Hier ben ik weer, @Hoopvol. De tv mensen hebben hier naar gekeken en in het algemeen zien we geen problemen met deze serie. En ook niet met de opname van de afgelopen eerste maandag van de maand (5 april). Daarna hebben we specifiek op jouw account gekeken, en daar zien we wel een succesvolle opname op 5 april. Dus dan is het gek dat die dan in jouw lijst niet te zien is. Daar wordt op dit moment nog even verder naar gekeken of we daar een verklaring voor kunnen vinden.

 

Hoe is het gegaan met de opname van afgelopen maandag, @Hoopvol?

 

@Erik_  afgelopen maandag is Buren opgenomen. 🙂

 

Yes, goed om te horen! :thumbsup_tone1:

We hebben helaas verder geen verklaring kunnen vinden waarom dan die opname van 5 april niet zichtbaar was. Maar dan gaan we ervan uit dat het vanaf nu gewoon goed gaat.

Reputatie 7
Badge +9

@Erik_ 

Daar ben ik weer. Vandaag (maandag) 17 mei is Buren niet opgenomen, terwijl volgens de TV gids weldegelijk een uitzending was. Ik weet niet waarom nu de opname is “gemist” door ITV       Ik heb een foto gemaakt van de gids en daar zie je ook dat het opname symbool ontbreekt. Daarnaast zie ik wel dat de komende dagen de opnames wel ingepland zijn (2e foto).

 

Reputatie 7
Badge +30

Nou ja zeg. Wil je voor de zekerheid nog even controleren of je de opname van gisteren toevallig wel ziet via iTV Online, @Hoopvol? Dan kan ik dit weer laten nakijken.

Reputatie 7
Badge +9

@Erik_ ,

ik heb gekeken via iTV Online en in KPN ITV app op mijn telefoon en er is geen opname van gisteren. 
Voor de komende 4 dagen staan er wel (serie)opnames gepland.

Reputatie 7
Badge +30

Check, dank je! Dan laat ik de tv mensen hier opnieuw naar kijken. Want dit is gewoon heel gek. Ik kom er bij je op terug zodra ik reactie heb.

Reputatie 7
Badge +30

Ha, we zijn eruit, @Hoopvol! Je hebt er alleen op het moment nog niet zoveel aan.

Ze hebben naar je account gekeken, en we zien de opname daar wel. Maar, er is een wijziging geweest rondom die specifieke aflevering. Misschien een kleine aanpassing in de uitzendtijd, of in de omschrijving. Wat precies maakt ook niet uit. Wat er dan gebeurt is dat de opname eerst fout gaat (want hij gaat dan uit van de eerste, ongewijzigde versie) en daarna goed gaat. Beide opnames komen in je account te staan. Dus van daaruit zou je hem moeten kunnen afspelen.

Alleen, in de communicatie tussen het tv platform en de eindapparaten (ontvanger én de verschillende online opties) wordt alleen de eerste van deze opnames doorgegeven. En dat is dan degene die niet goed ging. Die wordt dan ook niet weergegeven in je opnamelijst omdat hij dus niet goed ging. Dit wordt op korte termijn in ons tv platform gefixt zodat in dit soort gevallen de opname die wel goed ging wordt doorgestuurd in plaats van simpelweg de eerste. Maar wanneer dit precies zal zijn is nog niet bekend. Zodra dat gedaan is, zul je zien dat deze missende aflevering ineens wel in je lijst staat. 

Echter, als je al snel de afleveringen wilt bekijken is het wellicht handiger om Terugkijken te gebruiken. Of een herhaling op te nemen als die er is. 

Reputatie 7
Badge +9

@Erik_ 

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik wacht af.