Beantwoord

Series pluspakket kijken niet gemakkelijk

  • 28 January 2020
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Hallo

 

dit onderwerp is al heel vaak terug gekomen maar helaas is er nog niks mee gebeurt. Ligt dit nog steeds bij jullie op de radar? Dit is behoorlijk irritant en ik vind On Demand bij KPN op dit moment niet echt een toegevoegde waarde. 
 

mvg

Linda

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 30 January 2020, 15:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi Linda, welkom hier. Dit onderwerp is inderdaad al vaak aan bod gekomen. Het ligt zeker nog bij ons op de radar, alleen zal het niet de allerhoogste prioriteit hebben. Op de achtergrond spelen er veel ontwikkelingen tv-gebied, wat hier ook invloed op heeft. Ik kan er nog niets over melden, maar weet dus dat er gewerkt wordt aan verbeteringen (die je op dit moment helaas nog niet merkt).

Deze vraag is al meer dan een jaar geleden gesteld aan jullie! Elke keer als je een aflevering van een serie gezien hebt, moet je weer door het hele menu om de serie te zoeken. Ook kun je niet zien wat je eventueel al gezien hebt. Heel irritant. Snap dat er andere zaken prioriteit hebben, maar dit verzoek is al vaker en meer dan een jaar geleden al een keer aangehaald. Misschien toch goed om hier iets mee te gaan doen?

Schaf een Android tv box aan via Ali express van 3 tientjes installeer daar kpn itv app op en de series spelen vloeiend achter elkaar af!

 

Ik vind het anno 2021 nog steeds super irritant om een serie te volgen via het pluspakket. Totaal niet gebruikers vriendelijk. Allereerst moet je zelf onthouden waar je gebleven bent. En daarnaast springt het scherm na afl steeds naar hoofdmenu. Waarom geen verderkijken knop? Geen meerwaarde nu zo. Kun je net zo goed gaan opnemen(al is dat helemaal drama).

Het is inderdaad een drama om series te volgen.

Het probleem is er dus al 3 jaar en er wordt niets mee gedaan.

Ga je schamen KPN.

Reageer