Series Videoland worden niet geladen

  • 17 July 2019
  • 6 reacties
  • 206 keer bekeken

Badge
Ik heb het zelfde probleem. Ik wil Videoland kijken via de app op de tv. Maar krijgt telkens bij het laden van een serie de melding dat er iets niet goed gaat met de verbinding. Ook al meerdere keren resets gedaan niks helpt.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


6 reacties

Reputatie 7
Hallo @M.A. Johannes, welkom op het KPN forum. Heel zuur dat je bij het laden van een serie op Videoland een foutmelding krijgt. Lukt het wel om andere On Demand series in te laden?

Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je persoonlijke gegevens? Dan kan ik je verbinding controleren. Laat me even weten als je dat gedaan hebt, zodat ik aan de slag kan 🙂
Badge
Dankje Nadia. Zie mijn profiel.
Badge
@Nadia Helaas is het ook bij meerdere apps het geval. Maar Videoland wil nu al bijna een week niet meer laden.
Reputatie 7
Hay @M.A. Johannes , ik zie dat je niet via KPN Videoland afneemt. Welk apparaat heb je proberen te resetten?

Volgens mijn interne bronnen neem je glasvezel af, daarmee heb je de best mogelijk verbinding in huis. Als de tv verbindingsproblemen aangeeft, is de vraag hoe je de tv op internet hebt aangesloten? Voor de beste beeldkwaliteit en stabiel ontvangst is het met klem aan te raden om de tv rechtstreeks met een kabel aan te sluiten. Daarmee voorkom je eventuele verbindingsproblemen met de tv. Wil je dat eens proberen? 🙂
Reputatie 7
Hay @M.A. Johannes, nog geen bericht van je gehad. Heb je mijn laatste post nog ontvangen? 🙂
Reputatie 7
He @M.A. Johannes, het is al een tijdje geleden. Heb je onze hulp nog nodig? We horen het graag 🙂

Reageer