service kpn met beloftes

• 1 januari 2013
  • 1 reactie
  • 8211 keer bekeken

Wat is service?

oktober 2012 nieuwe experia box ( monteur kpn geweest )

nu inmiddels Januari 2013 KPN DOET HET nou NIET.

3 maanden alleen loze beloftes en toezeggingen gehad van kpn diverse keren gebeld.

alles wordt 24-12-12 verholpen u gaat van adsl naar vdsl hahaha weer verplaatsnaar 28-12-12 hahaha weer veplaats naar 31-12-12. Trieste dag voor kpn niets werkt medewerker zegt wacht tot 15:00 en bel maar weer dan komt er een spoed monteur.Weer bellen huh ja maar dat gaat niet het wordt 2-1-13 U kunt gratis digitenne en een dongel bij kpn winkel halen ( wel ff 20,01 betalen ).

Vervolgens wordt het weer 3-1-13 een monteur.

Luister een kpn er gaat een vordering komen van ruim 40 uur die ik er al in heb gestoken.

Jullie incasseren wel iedere maand maar leveren totaal geen service.

Alleen maar uitstellen en vele loze beloftes die ik niet meer op twee handen kan tellen.

Klantenservice is eigenlijk een te goed woord voor jullie ik zou zeggen klanten oplichting

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Beste Sapperdeflap,

Uit je verhaal begrijp ik dat de omzetting van ADSL naar VDSL is verplaatst om onduidelijke redenen en dat het nu nog niet werkt en er morgen pas een monteur komt? Ik begrijp dat uitstel en niet nagekomen afspraken erg vervelend zijn en het zou eigenlijk ook niet moeten kunnen. Mijn voorstel is om de monteur af te wachten zodat alles technisch werkend is, om dan te kijken naar de kosten die je gemaakt hebt. Dan ga ik voor je kijken hoe dit kunnen compenseren. Zodra de monteur geweest is, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je postcode, huisnummer en telefoonnummer?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer