Vraag

Servicetool omruilen oude apparatuur lijkt te werken, maar doet het niet

  • 4 May 2021
  • 11 reacties
  • 205 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb zowel zondag als vandaag een afspraak gemaakt om mijn oude tv-ontvanger (Motorola VIP 1853) om te ruilen voor een nieuwe. 2 x het hele proces doorlopen en 2 x een bevestigingsmail gekregen met wanneer de afspraak is en het ordernummer. Maar nu is voor de 2e keer het ordernummer niet terug te vinden bij CEVA. Het lijkt dus of de orders wel bij KPN terecht komen, maar de link naar CEVA niet werkt. Kan dit kloppen? Ik heb ook al met de klantenservice gebeld en die snappen het ook niet, want zij zien hetzelfde als ik. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Kosmix! Goed dat je aan de bel trekt.
Ik wil graag eens met je meekijken, zou je hiervoor je forumprofiel kunnen aanvullen met de gegevens die ik nodig heb om je verder te helpen?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan? :mag:

Reputatie 1

Hi Nico,

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Ik heb inmiddels via de ServiceDesk wel een afspraak voor het omruilen kunnen regelen, maar de 2 afspraken die ik via de service tool heb aangemaakt zijn nog steeds onvindbaar bij CEVA terwijl de bevestiging wel vanuit jullie is gekomen. Dus mijn probleem is weg, maar het probleem met de servicetool denk ik nog niet. 

Reputatie 6
Badge +10

Er komen inderdaad wat meer signalen binnen over de servicetool. :(
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie de omruiling terug komen. Hou het wel even in de gaten en aan de bel trekken mocht er weer iets mis gaan!

Reputatie 1

Als het goed is wordt mijn tv decoder vandaag omgeruild. Mocht het niet zo zijn laat ik het zeker horen. Bedankt voor zover. 

Reputatie 1

Ik heb denk ik iets te vroeg gejuicht, want ik heb vandaag helemaal niets gehoord van KPN terwijl via de service desk een afspraak gemaakt zou zijn voor vandaag. Direct met CEVA. Maar ik heb geen order bevestiging ervoor gehad alleen een voicemail bericht waarop dit me werd verteld en kan het dus ook niet volgen. Maar ik had verwacht dat het voor 18:00 wel geregeld zou zijn, maar blijkbaar gaat er toch weer iets niet goed.

Reputatie 6
Badge +10

Hmm gaat lekker dus :frowning2:

Ik heb de logistieke order erbij gepakt, hierin kan ik het pakket deels volgen. Ik zie als afleveradres staan de Vivant aan de Alseidenstraat. Wil ik de order verder checken dan kan ik inderdaad geen tijd zien dat het pakket daar is afgeleverd. Is die Vivant dichtbij en zie je een kans om daar te checken of er een pakket voor jou ligt?

Reputatie 1

Ja ik had dat inmiddels via de klantenservice ook begrepen. Ik ga zo even kijken of het daar inderdaad ligt. Ik laat het dan nog wel even weten. Thanks in ieder geval.

Reputatie 1

Nou ik ben er net geweest, maar er ligt geen pakketje daar. De klantenservice vertelde dat dit door PostNL komt en dat hij al op 4-5-2021 is verstuurd. Maar ik heb geen bevestiging of track&trace code gehad, dus ik kan het ook niet volgen. Weet jij misschien een track&trace code?

Reputatie 6
Badge +10

Er is zojuist bericht uit gegaan interndat meerdere omruilingen niet goed verwerkt zijn. Ons logistiek centrum heeft het koeriersbedrijf aangestuurd om het alsnog in orde te maken. Zodra ik meer weet hou ik je op de hoogte!

Reputatie 1

Nou inmiddels heb ik het kastje kunnen omruilen, gisterenavond laat kreeg ik een track&trace code dat ik hem vanmiddag toch echt bij de Vivant aan de Alseidenstraat kon omruilen. En dit is gelukt!

 

Nog 1 vraagje, ik heb nu inmiddels geen motorola kastjes meer, dus zou de update van het menu kunnen worden gedaan. Hoe kan ik dit triggeren? Of gaat dit automatisch en hoe vaak wordt dit dan automatisch gecheckt? 

Reputatie 6
Badge +10

Ah super om te lezen! Gelukkig maar.

Eigenlijk vrijwel altijd wordt de update vanzelf geïnstalleerd, je zou kunnen proberen om de ontvanger te triggeren. Lees hiervoor dit topic maar eens hoe te doen .