Vraag

Sinds 2 maanden bij KPN, sindsdien nooit meer online gemist kunnen kijken (DRAMA!!!)

  • 28 July 2019
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Helemaal klaar met KPN, ben al 2 maanden bezig met ITV gemist aan de praat te krijgen. Jullie site deugd simpelweg niet. Bij ziggo 2 jaar lang 1 of 2 keer een probleem gehad. Bij jullie nu al 2 maanden aan de lopende band. Maak die site nou eens in orde... Daar betaal ik toch gewoon voor. Heel asociaal om geld te vragen voor een half werkend product. Als dit niet heel snel opgelost wordt, zijn jullie weer een klant kwijt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @leander1960, jammer om te lezen hoe ontevreden je bent over de site. Ik krijg niet helemaal helder wat er precies niet werkt. Terugkijken is in de gids mogelijk tot een week terug. Kun je iets uitgebreider toelichten wat er mis gaat? Ik hoor ook graag welke browser je gebruikt, dan kan ik dit proberen te reproduceren.
Hi,

Gisteravond wou ik op mijn laptop bijvoorbeeld de GP van Duitsland terugkijken op Ziggo. Telkens als ik de uitzending aan het laden was, kreeg ik een foutmelding (met de melding: probeer het opnieuw). Nou, je snapt dat ik na 6x proberen er wel klaar mee was haha. De meeste andere uitzendingen deden het wel gewoon. Uiteindelijk heb ik het maar via de ITV app op mijn telefoon gekeken. Wat overigens wel gewoon prima werkte. Dus het lijkt mij een probleem met de website. Ik had een aantal weken terug precies hetzelfde probleem, vandaar dat ik er een beetje klaar mee was. Ik gebruik overigens Google Chrome, maar heb het ook geprobeerd met Firefox en Edge. Maar dat gaf exact de zelfde melding..
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @leander1960, ik heb nog een klacht ontvangen over deze uitzending. Ik ben bang dat hier iets mis is gegaan aan onze kant 😞 Sorry daarvoor! Ik ben blij dat het via de app wel werkte maar de site moet identiek werken. Ik heb het doorgegeven aan de techneuten, hopelijk kunnen we dit probleem in de toekomst voorkomen.

Reageer