Beantwoord

Sinds kort werken de zenders HD Glas niet meer

  • 22 February 2019
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

Sinds kort werken de zenders HD Glas niet meer. Het beeld loopt vast.
Ook is bijvoorbeeld NPO 1 HD niet meer te vinden. Is NPO 1 nu standaard in HD kwaliteit?
Ook doen mij 4k zenders het niet meer, lopen ook vast.
Ik heb mijn modem en ontvanger opnieuw gestart, helpt niet

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 22 February 2019, 16:27

Bekijk origineel

4 reacties

De HD zenders staan niet meer apart van af 701 inderdaad. Die zijn overgezet naar de nummers waar eerst de SD versies te vinden waren. Alleen staat er in de EPG-gids geen HD meer achter de zendernamen. Maar het HD-ledje op de voorkant van de ontvanger zal wel gaan branden.

W.b. de HDglas 661 t/m 670: gebruik je voor de verbinding een Draadloze VerbindingsSet via het stopcontact? Reset die dan eens.
Dank Peter, alles is bekabeld dus dat is het niet. Ik heb een 4K ontvanger dus een HD lampje zit er niet op. Van,Otten uitgebreid met KPN gebeld, die weten het ook niet, raden me aan het modem geheel te resetten en mijn andere ontvanger te proberen, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. Inmiddels gewoon maar de andere kanalen bekijken, de oude SD kanalen.
Reputatie 7
Meet vanaf een bekabeld aangesloten PC via deze site eens de snelheid van jouw Internet verbinding. Welke snelheid meet je?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Agricula, Heb je nog een speedtest gedaan via een bekabelde verbinding? Ik lees dat je jouw modem nog niet hebt gereset. Als je dit nog gaat doen, dan kun je de uitleg voor een reset van het modem vinden op deze pagina. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik de verbinding ook nog eens controleren.

Reageer