site kpn

• 22 maart 2013
  • 5 reacties
  • 6886 keer bekeken

woord die **bleep** site nog een keer gemaakt er staat al 2 maanden dat jullie er mee bezig zijn en dat noem ik niet "we doen er xo snel mogelijk wat aan" anders ga ik weg hoor bij kpn ik wil me abbonoment omlaag gooien maar dat gaat moeilijk al de site het al 2 maanden of langer niet doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 reacties

Je kunt ook gewoon bellen?

Reputatie 4
Badge +4
Erg vervelend dat die site niet goed werkt, dat ben ik met je eens, maar rubberke heeft een goed punt, een telefoontje van nog geen 3 minuten denk ik! :D

je word gewoon ziek van het vele inloggen , lijkt ford knox wel , draaid slecht en niet bepaald gebruiksvriendelijk. de exper kan wel ff vermelden over ff bellen n goed idee , dan sta je vaak 15 minuten in de wacht , ook geen optie dus.:p

Reputatie 7
punto schreef:
 vaak 15 minuten in de wacht ,

Dat is niet mijn ervaring, doorgaans hooguit een paar minuten.

Hallo Henk 

Mijn langste tijd in de wacht was 35 minuten, dit is geen grap.

Had een nieuwe , HTC xe met al dat docter dre stuff, vond na 3 dagen een fabrieksfout ,KPN wilde van niets weten .Door zelf kontakt te maken met HTC is hij hier opgehaald , een nieuw binnenwerk erin en terug gebracht . Toen kwam de ommekeer , Kpn heeft netjes al mn gemaakte kosten vergoed. In die periode heb ik diverse malen lang in de wacht gestaan .

Ook hebben zij hun excusses aangeboden.

Groet Johan

Reageer