Welkom op het

KPN Forum

Recent online

SKV geeft NASA TV in 4K Ultra HD door

Reputatie 7
Badge +14

SKV heeft primeur met doorgifte NASA TV in 4K Ultra HD

Kabelbedrijf SKV biedt als eerste aanbieder het 4K Ultra HD-kanaal van de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA aan. Satellietverspreiding via Hotbird wordt als aanvoersignaal gebruikt.

Bekijk hier het volledige verslag:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/skv-heeft-primeur-met-doorgifte-nasa-tv-in-4k-ultra-hd/

10 Reacties

Reputatie 3
Badge
Kan Nasa TV mooi in het 4K pakket 😉 !

Zou het wel kunnen waarderen als er wat meer zenders komen in 4K!
Reputatie 7
Badge +14
Bij Canal Digitaal zit het ook al in het pakket.
Ik kan alleen maar Astra 1, 2 en 3 ontvangen, maar deze zender zit op Hotbird.
Reputatie 7
Badge +20
Cool! Wel een tof idee dat 'NASA TV'. In juli komen de zenderwijzigingen weer. Je weet vast wel wanneer we ongeveer gaan communiceren over die wijzigingen dus nog even afwachten wat dat gaat betekenen. 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Heb mijn schotel wat gedraaid en op de Hotbird afgesteld.
Het Nasa HD kanaal is er ook, dat zijn weer andere beelden dan het UHD kanaal
Hier wat foto's van het Nasa UHD kanaal:

Reputatie 7
Badge +20
Ik vind het gaaf. Het lijkt me wel een zender voor een specifiek publiek maar ik zou er zeker wel een tijdje naar kunnen kijken. 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Maar als t voor KPN weinig kost en alleen een klein beetje bandbreedte moet dat toch kunnen

Ik neem aan dat deze wens al is doorgegeven bij de mensen die de TV zenders uitzoeken
Reputatie 7
Badge +14
Tis ook erg interessant hoor, ik denk dat de KPN een hoop klanten hiermee plezier doet, en ook als ze de Nasa HD zender toevoegen samen met de UHD zender.
Beide zenders zijn Free to air.
Reputatie 7
Badge +20
Ja, ik zag de suggestie ook al voorbij komen op het interne forum van iTV. En nog wel een paar andere 4K-zenders trouwens. De aankondigingen voor juli komen er weer aan dus maak je maar vast op voor topdrukte hier op het forum. 😉
Reputatie 7
Badge +14
Ik zal een stropdas omdoen @Paul_ is dat genoeg? 🐈
Reputatie 7
Badge +20
Ha! Zolang het maar in de KPN-kleuren is mag het zelfs in je pyjama. 🙂

Reageer