Beantwoord

Slam!TV Hapert.

  • 25 April 2019
  • 7 reacties
  • 289 keer bekeken

Beste KPN,
Ik hen sinds een tijdje in heel het huis(alle 4 ontvangers iptv) last van haperent beeld en geluid enkel bij de zender SLAM!TV.
Echt super hinderlijk want normaal een liedje luisterren zit er niet meer bij.
Nu is het voor mij niet een heel groot probleem aangezien ik 538 suporter ben en jullie EINDELIJK! TV538 hebben toegevoegd (staat bijna 24/7 aan).
Maar een keer een avond Club Onderste Boven kijken dat word hem niet.
Dus gellukig heb ik een chromecast (gekocht omdat jullie TV538 niet wouden toevoegen en zo toch kon kijken via casten uit de 538 app) om te kijken maar dat moet niet nodig zijn lijkt mij.
Ik bedoel de zender zit niet eens in het standaart pakket dus kost ook nog extra geld.
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen want ja nu heb ik helemaal niks aan de zender.
Grt, Melvin
Ps. Verwijder TV538 nooit gewoon eeuwig houden het is letterlijk de enige leuke zender vind ik.
icon

Beste antwoord door PeterG 26 April 2019, 14:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Ik heb ook al last dat Slam TV haperd het ligt niet aan jou!
Ik heb ook al last dat Slam TV haperd het ligt niet aan jou!
Nouja dan weet ik dat
Hoi,
bij mij hapert het ook. Gewoon niet leuk om te kijken/horen
Wanneer wordt het opgelost? Heb al probeert alle andere apparatuur van internet af te halen ivm overlast, maar het blijft bestaan. Ook de ontvanger van stroom afhalen, enkele minuten wachten en op niew opstarten bracht geen verbetering

Mvg
Danny
Hmm, volgens mij is de storing opgelost. 10 minuten aangehad, niets van storing te zien. Wat er nu is is not my cup of tea overigens.

(het is nu 14:25)

p.s. TV538 is er nu ook! Op nummer 538.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Melvin-vd-Meer & @Lukas_ . Is het probleem inmiddels bij jullie ook verholpen? Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van jullie!
Beste @Vikash ik heb geen problemen meer ondervonden maar dacht ga niet meteen reageren en ga eerst een paar keer gebruiken
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp dat je even hebt gewacht met reageren. Goed om te lezen dat het probleem niet terug gekomen is. 🙂

Reageer